Exterion Media wint 10-jarige concessie Eindhoven
- Media
- 7 feb 2022 @ 10:59
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 feb 2022 @ 10:59
- Sjaak Hoogkamer
Exterion Media, onderdeel van Global Media & Entertainment Group, voegt 600 abri’s in Eindhoven toe aan haar portfolio. Het contract tussen Exterion Media en de gemeente Eindhoven voor het beheer, onderhoud en de reclame-exploitatie van deze abri’s is getekend voor een periode van 10 jaar.
Met deze toevoeging in Eindhoven vult Exterion Media haar eerdere portfolio aan, bestaande uit ruim 400 Europanels verdeeld over de stad.
Exterion Media wordt naar eigen zeggen de exclusieve aanbieder in het 2m² formaat in de gemeente Eindhoven, met iets meer dan 1000 reclamevlakken.
Eindhoven staat volgens het outdoorbedrijf in de top 5 van grootste steden in Nederland en is met ruim 230.000 inwoners een belangrijke concessie. Guy Grimmelt, Marketing & Sales Director Exterion Media: ‘Eindhoven staat bekend als een levendige stad die veel te bieden heeft. Met de welbekende High Tech Campus is Eindhoven een echte tech-stad, maar daarnaast ook de designhoofdstad van Nederland. Tijdens de Dutch Design Week wemelt het dan ook van de studenten en millennials. Tevens hebben de grotere namen zich gevestigd in de stad Eindhoven, zoals Philips Electronics, VDL Groep, ASML en Greenhouse.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Harriet Schrier (MMA): 'Contact met... 03-01-2025
- Radio 10 en Sky Radio breken... 02-01-2025
- Nieuwe Raad van Toezicht Stichting... 24-12-2024
- Hanneke Berghoef (Bruna):... 23-12-2024
- Peter Contant ontvangt LOF d’Or... 19-12-2024
- Magna: Digitale media blijven de... 17-12-2024