Readly voegt kindertitels toe

Readly voegt kindertitels toe
  • Media
  • 2 jul 2024 @ 14:29
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Readly heeft verschillende kindertitels van uitgever Blink toegevoegd aan haar portfolio. Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior zijn opgenomen in de categorie kinderen.

‘Onderzoek toont aan dat het lezen van verschillende vormen van kwaliteitscontent, zoals strips en tijdschriften, gunstig is voor kinderen. Door samen te werken met deze gerenommeerde tijdschriftenmerken versterken we de kindercategorie op ons platform en bieden we onze lezers nog meer toegevoegde waarde,’  zegt Jan-Sebastian Blender, Head of Content bij Readly.

Onderzoek van de Britse National Literacy Trust lijkt dit te bevestigen: digitaal lezen voor zowel kinderen als het hele gezin neemt toe. Voor kinderen met een lage leesmotivatie kan dit erg effectief zijn.

‘Onze magazines prikkelen de nieuwsgierigheid van kinderen en dagen hen uit in hun ontdekkingstocht van het leren. Door onze content digitaal beschikbaar te maken via Readly, kunnen kinderen overal onze magazines op verschillende apparaten lezen. Deze samenwerking stelt ons in staat om meer kinderen en hun families te bereiken en te inspireren,’ zegt Renske Lamers, hoofdredacteur bij Blink.

De tijdschriften zijn beschikbaar voor het hele gezin als onderdeel van het Readly onbeperkt lezen abonnement waarbij gebruikers thuis of onderweg via hun smartphone, tablet of laptop direct tijdschriften en kranten kunnen lezen. Readly biedt 7.700 tijdschriften en kranten aan via de app.

 

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken