Zes bureaus samen in Eager

Zes bureaus samen in Eager
  • Bureaus
  • 3 jul 2024 @ 08:10
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Zes marketingbureaus bundelen hun krachten met de lancering van Eager: Driivn, Cowboys, Flik Flak, Goalden, Boest en Labelnone. Alle afzonderlijke bureaus houden hun eigen identiteit.

Elk bureau binnen Eager brengt zijn eigen specialisme en klantportfolio mee. Driivn, gestart in 2016, is gespecialiseerd in performance marketing voor klanten zoals Airforce en Wijck. Cowboys, opgericht in 2020, heeft een track record in recruitment marketing met klanten zoals Redmore en Bridgefund. Flik Flak, het nieuwste bureau dat in 2023 is gestart, biedt TikTok-marketing voor merken zoals Xenos en Fresh 'n Rebel.

Boest heeft zich sinds zijn oprichting in 2019 gepositioneerd als de grootste ticket marketing agency van Europa en werkt voor evenementen zoals Mysteryland, Verknipt en Kingsland, maar ook andere branches zoals theater (Soldaat van Oranje) en musea (Moco Museum). Labelnone uit Valencia levert whitelabel marketingdiensten aan andere bureaus en Goalden, opgericht in oktober 2023, is gefocust op sportmarketing voor klanten zoals Deloitte en Jumbo Sports.

Met de herpositionering van de groep naar Eager wil de groep een grotere speler worden in de bureauwereld. ‘Door als één naar buiten te treden staan we als bureaugroep veel sterker en kunnen we een breder scala aan diensten bieden aan onze klanten, zonder dat ze daarvoor met 5 verschillende bureaus moeten samenwerken’ aldus Wouter Aijtink, COO bij Eager.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken