Wouter Kolk van Ahold Delhaize: 'Leiderschap gaat over het welzijn van werknemers'

Wouter Kolk van Ahold Delhaize: 'Leiderschap gaat over het welzijn van werknemers'
  • Algemeen
  • 4 jul 2024 @ 10:04
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Congres

De WOW Conference op vrijdag 11 oktober 2024 in Theater Amsterdam is een nieuw event in het teken van welzijn en werk. Een actueel thema in tijden van schaarste op de arbeidsmarkt. Het thema van de dag is ‘De toekomst van welzijn en werk’. Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia, is deelnemer aan het panel over toekomstig leiderschap: 'Healthy hands build wealthy brands'.

Tabe Ydo, oprichter van World of Wellbeing en één van de initiatiefnemers van de WOW Conference: ‘De WOW Conference belooft een verrijkende ervaring te worden, waarbij leiderschapsinzichten, onderzoek naar een lang leven en het nieuwste op het gebied van AI worden gecombineerd om de toekomst van werk & welzijn te voorspellen. Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia, is een van de leiders die deze dag zijn visie deelt.’

‘People healthy, company wealthy’
Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia, over zijn bijdrage aan de WOW Conference: ‘Ik geloof dat gezonde en gelukkige medewerkers de sleutel zijn tot een succesvol bedrijf, waarbij het belangrijk is om zowel purpose als performance te verbinden. Als panellid over toekomstig leiderschap op de WOW Conference hoop ik bij te dragen aan een gesprek waarin leiders van de toekomst welzijn prioriteren en inzien dat purpose en performance hand in hand gaan. Ons doel bij WOW is om een wereld te creëren waarin leiderschap in eerste instantie gaat over het welzijn van werknemers, want alleen dan kunnen we sturen op duurzame welvaart en groei. People healthy, company wealthy.’

WOW24 Week
De WOW Conference wordt georganiseerd door een team van visionairs, waaronder Ydo, Charlie MacGregor, Emile Kuenen en Winston Gerschtanowitz.
Voorafgaand aan de conferentie vindt de WOW24 Week plaats met elke dag een challenge voor je medewerkers. De medewerkers checken gedurende die week ’s ochtends, tussen de middag en aan het eind van de dag online in. Ydo: ‘Het is een oproep aan leiders, beïnvloeders en ondernemers om zich te richten op een toekomst waarin welzijn niet alleen een individueel streven is, maar een collectieve onderneming.’


The World of Well-being (WOW) zet zich in voor wereldwijd welzijn en hoopt een gezondere, meer verbonden wereld te bewerkstelligen. Via evenementen brengt WOW toonaangevende denkers, innovators en influencers samen om kennis te delen, gesprekken op gang te brengen en verandering te katalyseren.
Tijdens de WOW Conference op vrijdag 11 oktober 2024 in Theater Amsterdam spreken onder meer, in willekeurige volgorde:
Dr. Laurie Santos, Yale
Kelly Weekers, psycholoog, ondernemer, bestsellerauteur
Charlie MacGregor, Founder The Social Hub
Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia
Gunay Uslu, CEO Corendon en voormalig Staatssecretaris Cultuur & Media
Niki Schilling, Chief Impact Officer Rituals
Bram Schot, Richemont, ex-CEO Audi
Maud Meijboom, CEO Heineken Hrvatska
Tom Peeters, oprichter Crisp
Jason Silva, Emmy Nominee National Geographic
Anna Nooshin, ondernemer, auteur, presentatrice en online content creator op Instagram, YouTube en TikTok
Yeliz Cicek, Hoofdredacteur Vogue Nederland
Ingeborg van Harten, 7people, ex-People Culture Mollie

Bestel hier tickets.

Lees ook: WOW Conference presenteert: De 'gelukscursus' van Dr. Laurie Santos van Yale

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken