Mitsubishi ASX maakt keuzes makkelijker

Mitsubishi ASX maakt keuzes makkelijker
  • Bureaus
  • 4 jul 2024 @ 10:29
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De Europese introductiecampagne voor de nieuwe Mitsubishi ASX is het resultaat van een samenwerking tussen bureau Mad. Avenue en Mitsubishi Motors Europe.

De All the Right Choices-campagne is begin juli 2024 live gegaan en omvat onder andere tv, online video, social media en outdoor reclame.

Alex Thomas, marketing director Mitsubishi Motors Europe: ‘De campagne gaat over zelfverzekerde mensen met een avontuurlijke geest die zelfverzekerde, autonome keuzes maken. We maken per dag gemiddeld zo’n 30.000 keuzes. Sommige zijn simpel, andere wat uitdagender. Met de nieuwe Mitsubishi ASX, die Google ingebouwd heeft, worden sommige van deze beslissingen een stuk eenvoudiger.’

‘Met ‘All the Right Choices’ leggen we de nadruk op de praktische veelzijdigheid van de nieuwe Mitsubishi ASX, die perfect aansluit bij een moderne urban levensstijl,’ zegt Gert van der Kaay, creative director bij Mad. Avenue. ‘De focus ligt op het maken van keuzes en waar het toe kan leiden als je de juiste maakt. Samen met regisseur Arjen Schotel en Chev Productions hebben we een film gemaakt die daarnaast ook op optimale wijze de esthetiek en functionaliteit van de nieuwe ASX belicht. De Europese setting met de majestueuze straten rondom het Hongaarse Parlementsgebouw aan de oevers van de Donau vormde daar het perfecte decor voor.’

Het campagneconcept wordt versterkt door de exclusieve muziektrack ‘The Way I Like My Ride’, speciaal gecomponeerd door Soundsright. De lyrics zijn van Jan de Roos, bekend van de Top 2000-hit ‘The Road Ahead’ die hij jaren geleden schreef voor Mitsubishi Motors.

De Europese campagne draait in Duitsland, Spanje, Frankrijk, Italië, Polen, Hongarije, Oostenrijk, Portugal, Tsjechië, Roemenië, Zwitserland, Finland, Slowakije, Nederland, Zweden, Denemarken en Slovenië.

 

 Credits

Opdrachtgever: Mitsubishi Motors Europe

Klant: Alex Thomas, Jorijn Lenssen, Alwin Houthoff, Myrthe Beulenkamp

Bureau: Mad. Avenue

Creative Director: Gert van der Kaay

Copywriter: Jan de Roos

Strategy Director: Jose Evers

Account: Daniel Kok

Productiemaatschappij: Chev Productions

Regisseur: Arjen Schotel

DOP: Sjors Mosman

Producers: Eva Wulp, Charlotte Cattel
Photographer: Gijs Spierings
Styling & Art Direction: Robin Bruinsma
Edit, VFX & Online: Maike Claessen @Chev Productions

Grading: Joppo @De Grot
CGI: Film Advertising Brands
Music & SFX: Soundsright



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken