Hisense officiële partner FIFA Club World Cup 2025

Hisense officiële partner FIFA Club World Cup 2025
  • Sponsoring
  • 31 okt 2024 @ 09:54
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Hisense gaat een samenwerking aan voor de nieuwe FIFA Club World Cup.

De aankondiging vond plaats tijdens een speciaal evenement in de Shanghai Tower, bijgewoond door FIFA-voorzitter Gianni Infantino, FIFA-secretaris-generaal Mattias Grafström en Hisense Group-voorzitter Jia Shaoqian.

Tijdens de lancering van het partnerschap zei FIFA-voorzitter Gianni Infantino: ‘We zijn verheugd Hisense, een wereldwijd toonaangevend merk, te verwelkomen als partner. De inzet van Hisense voor innovatie en technologie sluit perfect aan bij onze visie voor dit toernooi, dat de 32 beste teams van over de hele wereld samenbrengt voor een onvergetelijke ervaring van ons spel, en clubvoetbal zal vernieuwen.’

De nieuwe FIFA Club World Cup 2025 zal elke vier jaar de 32 beste clubs ter wereld samenbrengen. Het partnerschap met deze eerste editie biedt volgens Hisense ‘een uitgelezen kans om zijn wereldwijde merk verder te laten groeien onder fans van ’s werelds populairste sport en clubs.’

Hisense Group-voorzitter Shaoqian: ‘Dit partnership sluit perfect aan bij de kampioensmentaliteit van Hisense en ons nieuwste bedrijfsdoel: het bouwen van een wereldklasse onderneming en merk. Als pionier in AI-televisies past de nieuwste AI-tv-serie van Hisense perfect bij deze competitie.’

Hisense was al wereldwijd partner van twee opeenvolgende FIFA World Cups en drie UEFA EK’s.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken