Marjolein Denekamp nieuwe CEO Roularta Media Nederland

Marjolein Denekamp nieuwe CEO Roularta Media Nederland
  • Media
  • 21 okt 2024 @ 10:49
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Marjolein Denekamp (1983) wordt de nieuwe CEO van Roularta Media Nederland (RMN), uitgever van EW (voorheen Elsevier) en magazines als Happinez, Flow, Plus en Truckstar.

Marjolein Denekamp, die ook deel gaat uitmaken van het management van het Belgische moederbedrijf Roularta Media Group (RMG), volgt Erwin van Luit op die eerder dit jaar vertrok. Ze start begin januari 2025 en gaat zich volgens de organisatie ‘bezighouden met de implementatie van de RMG-visie en -strategie in Nederland, die gericht is op digitalisering, innovatie, duurzame groei en partnerships.’

Denekamp is sinds 2018 werkzaam bij Hearst Magazines Netherlands, op dit moment als Chief Audience & Growth Officer. Eerder werkte ze bij verschillende digital agencies en bij uitgever Grüner+Jahr Nederland als Chief Digital Officer en Digital Strategist. Bij Hearst was ze verantwoordelijk voor de digitale transformatie van de (print)business.

Denekamp: ‘Roularta Media Nederland bezit een breed portfolio van topmerken met sterke communities en kent – tegelijkertijd - de uitdagingen om recente acquisities (New Skool Media, WPG), de digitale transitie en cultuursamensmelting vorm te geven. Ik kijk ernaar uit om samen met de teams in Nederland en België de visie van Roularta Media Group door te vertalen en verder uit te bouwen.’

Foto: Yvette Kulkens Photography

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken