65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek

65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek
  • Content
  • 25 okt 2024 @ 08:36
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Om de 65e verjaardag van het merk Barbie te vieren publiceert speelgoedmaker Mattel het boek ‘My Barbie Story’. In het boek staan verhalen van vrienden van het merk over wat Barbie voor hen betekend heeft in de loop der jaren.

Deze bundeling reeks van 108 verhalen en beelden van bekende namen, fans en verzamelaars kan vanaf vandaag worden gekocht en alle opbrengsten worden geschonken aan UN Women UK. Dit maakt deel uit van het initiatief Barbie Dream Gap Project om ervoor te zorgen dat meisjes wereldwijd gelijk behandeld

‘My Barbie Story’ bevat persoonlijke anekdotes van bekende persoonlijkheden zoals Helen Mirren, Claudia Schiffer, Adwoa Aboah, Sharon Rooney, Samantha Cristoforetti, Sümeyye Boyacı, Richard Quinn, Michael Halpern, Susana Rodriguez, Asma Khan, Enya Straver en Vera Camilla die vertellen hoe Barbie hun leven en carrière beïnvloedde. Aan de hand van hun inspirerende verhalen ontdek je hoe Barbie over de verschillende generaties en sectoren heen, gaande van kunst, sport, STEM en zoveel meer, een blijvende impact had.

Het boek is verkrijgbaar via Amazon.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken