KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken

KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken
  • Content
  • 25 okt 2024 @ 11:34
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

KPN heeft de TV+-app uitgebreid met toegang tot live statistieken voor eredivisiewedstrijden. Daarmee hoopt het bedrijf voetballiefhebbers te verleiden klant te worden.

Naast de live wedstrijden op tv hebben voetbalfans in de nieuwe KPN TV+ app toegang tot live statistieken voor alle Eredivisiewedstrijden. KPN-klanten krijgen een verrijkte kijkervaring, ongeacht of ze een ESPN Compleet-abonnement hebben. De toegang tot live statistieken is eenvoudig en gebruiksvriendelijk via de KPN TV+ app voor mobiel.

KPN is al jaren hoofdsponsor van de Eredivisie. Niet alleen kijken voetbalfans bij KPN in het basispakket wedstrijden in de Eredivisie via het hoofdkanaal van ESPN, ze worden ook regelmatig uitgenodigd voor live wedstrijden. Daarnaast steunt KPN als partner van de KNVB het Nederlands voetbal in de volle breedte, van het amateurvoetbal tot Oranje en van de Leeuwinnen tot de KPN eDivisie.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken