Canal+ lanceert campagne ‘Er zijn geen slechte keuzes’

Canal+ lanceert campagne ‘Er zijn geen slechte keuzes’
  • Media
  • 25 okt 2024 @ 08:01
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Canal+ start de nieuwe campagne ‘Er zijn geen slechte keuzes’ om de streamingsdienst te promoten, waar live tv, sport, films en series te bekijken zijn in één app.

Het Franse reclamebureau BETC heeft een filmische campagne gemaakt. De regie was in handen van Tom Green (Misfits, Monsters: Dark Continent) en werd geproduceerd door La Pac, in samenwerking met Stink Paris. Het creatieve concept is eenvoudig: een andere draai geven aan een van de meest iconische actiescènes: het klassieke bom-dilemma waarbij je moet kiezen tussen de rode of blauwe draad. Hiermee wordt benadrukt dat er geen slechte keuzes zijn bij Canal+ ‘Wat je ook kiest, je zit altijd goed’. Met deze internationale commercial ‘No Bad Choices’ zet de streamingsdienst de lijn van andere Franse campagnes zoals ‘The Bear’, ‘The Closet’ en ‘Super.’ De campagne gaat eerst live in Nederland en wordt daarna in andere Europese landen uitgerold.

De campagne start in digital media (display, banners, linkads) en vanaf 25 oktober is de campagne te zien te zien via onder andere Talpa en Ster. Hiernaast zet Canal+ ook outdoor en social media in. Het mediaplan is ontwikkeld in samenwerking met Havas, Brainlabs, Verve en Y Media Generation. Higuita Amsterdam en Verve zijn betrokken bij de Nederlandse bewerking van de campagne.



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken