Shortlist TikTok Ad Awards Nederland 2024 bekend

Shortlist TikTok Ad Awards Nederland 2024 bekend
  • Online
  • 18 okt 2024 @ 11:11
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingAwardsSocial media

De TikTok Ad Awards willen de schijnwerpers zetten op de opvallendste en meest succesvolle, betaalde advertentiecampagnes die creativiteit inspireerden en positiviteit brachten naar het platform. Hier de shortlist voor de komende editie.

Na een uitgebreide beoordeling, geleid door een panel van senior industrie-experts, kijkt TikTok Nederland er naar eigen zeggen naar uit om later de winnars op basis van deze shortlist te onthullen.

Greatest Creative

'Deze award erkent de algehele creatieve aanpak van een merk op TikTok, inclusief het strategische gebruik van betaalde- en organische momenten om resultaten over de hele funnel te stimuleren en een doorlopende TikTok-first aanwezigheid op het platform op te bouwen.'

De shortlist voor Greatest Creative is:

1. ING
2. Lebara
3. KLM
4. Bol.com
5. KPN

Greatest Performance

'Deze categorie viert de lower-funnel campagnes die inventieve TikTok-first creativiteit en campagnestrategieën hebben gebruikt om uitstekende resultaten te behalen in de lower-funnel.'

De shortlist voor Greatest Performance is:

1. Albelli
2. Hema
3. Tess V
4. Cluse
5. Paula's Choice

Greatest Branding

'Deze categorie beloont een opvallende brandingcampagne die een innovatieve campagnestrategie en TikTok-first creativiteit bevatte om uitstekende resultaten te behalen in de upper-funnel.'

De shortlist voor Greatest Branding is:

1. Amazon Prime Video
2. MediaMarkt
3. Polaroid
4. Transavia
5. HEMA

Greatest TikTok

'Inzendingen voor Greatest Creative, Greatest Branding en Greatest Performance worden automatisch meegenomen voor de hoofdprijs van Greatest TikTok. De Greatest TikTok wordt toegekend aan de beste algehele campagne: de campagne die de creativiteit van het platform heeft benut met innovatieve, TikTok-first ideeën, en verdere impact heeft gecreëerd door het slimme gebruik van advertentieproducten om doelstellingen over de marketingfunnel heen te overtreffen. We zijn op zoek naar de campagne die echt heeft ingespeeld op TikTok's community, creativiteit en trends om positiviteit te inspireren en een cultureel moment te creëren.'

'We kunnen niet wachten op de uitreikingsceremonie op 5 november, waar onze eersteklas jury de winnaars van de TikTok Ad Awards 2024 zal kronen. Gefeliciteerd en veel succes aan de genomineerden', besluit het platform. Wordt vervolgd.
(PvWK | beeld: Unsplash)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken