Keynote Speaker Sponsorcongres: Marcel Surendonk
- Algemeen
- 23 aug 2016 @ 10:55
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- SponsorcongresDialoogInteractieEvenement
- 23 aug 2016 @ 10:55
- Redactie MarketingTribune
Het Sponsorcongres komt er weer aan! Sponsoring kan de naamsbekendheid, de lading van het merk, de visie, de strategie en de core business van een bedrijf daadwerkelijk positief beïnvloeden. Op dinsdag 6 september komen in 'Explore by Lute' te Muiden in totaal zes keynote speakers hun licht schijnen over dit gegeven. In aanloop naar deze bewuste dag presenteren we deze sprekers. Met vandaag: Marcel Surendonk, head of brand partnerships bij Mojo Concerts.
Ga hier naar toe voor meer informatie. En er zijn nog tickets!
Marcel Surendonk werkt ruim negen jaar als head of brand partnerships bij Mojo (onderdeel van Live Nation). In die functie is hij verantwoordelijk voor de afdeling brand partnerships van Mojo en voor de samenwerking met partners bij festivals als Lowlands, Pinkpop en North Sea Jazz alsmede voor de overall partnerships met merken op het gebied van presales & ticketing. Hij is tevens voorzitter van de vakjury Entertainment en Events van de SponsorRing en een van de founders van Livescope, het kennisplatform voor de live muziek branche.
Sponsoring of Partnership? Volgens Marcel Surendonk van Mojo is deze semantische discussie van minder belang; de essentie van de relatie tussen sponsor en gesponsorde is dat er een wederzijds voordeel ontstaat en beide partijen er baat bij hebben dat voordeel voor elkaar zo groot mogelijk te maken. Marcel Surendonk zal aan de hand van praktijkvoorbeelden van partnerships met festivals als Pinkpop, Lowlands en North Sea Jazz inzicht geven op welke wijze Mojo samen met haar partners waardevolle samenwerkingen ontwikkelt. En dat er een simpele formule is voor het succes van deze partnerships. (LB)
Bekijk hier alle overige sprekers op het Sponsorcongres. En er zijn nog tickets! Ga hier naar toe voor meer informatie.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Trendsanalyse VML: een paradoxale kijk op 2025
- [column] Adverteerders, laat ons samenwerken
- [column] De meerwaarde van marketing
- Het speelveld verandert – wat is jouw volgende zet als...
- VM Packaging Awards 2025: inschrijven kan nog tot 12 februari
- Zomerplanning: 40 procent reizigers kiest voor vroeg boeken
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day