Eerste keynote spreker Retail Media Day: retail marketing goeroe Engin Celikbas

Eerste keynote spreker Retail Media Day: retail marketing goeroe Engin Celikbas
  • Content
  • 30 jan 2025 @ 10:07
  • Link
  • Tamara de Vos
    Tamara de Vos

    Allround redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Op 15 mei 2025 spreekt Engin Celikbas, Managing Director EMEA bij Future Stores, op de Retail Media Day in Media Plaza, Utrecht. Hij zal ingaan op de rol van Future Stores als fysiek retailplatform voor merken die retailmedia willen inzetten om snel in te spelen op culturele trends.

Met 17 jaar ervaring bij KesselsKramer en 4 jaar als CEO en partner bij Anomaly, heeft Celikbas een sterke achtergrond in marketing en reclame. Hij was betrokken bij Xbank, een conceptstore voor Nederlands design, en Billy Grace, een AI-gestuurde performance marketingtool voor optimalisatie van online strategieën. Future Stores is een innovatief retailconcept dat retail, media en immersive merkervaringen samenbrengt.

Tijdens zijn sessie zal Celikbas bespreken hoe Future Stores merken in staat stelt om consumenten te bereiken met relevante informatie en commerciële boodschappen die worden gepresenteerd met de snelheid van platforms zoals TikTok. Met Oxford Street als eerste vestiging is Celikbas druk bezig met de doorontwikkeling van Future Stores op het Europese vasteland.

De Retail Media Day vindt plaats op 15 mei 2025 in Media Plaza, Utrecht. Houdt retailmediaday.nl in de gaten voor het programma en reserveer alvast snel je Super Early Bird-ticket, dit kan nog t/m 16 februari!

Tamara de Vos

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken