Mobiel.nl: Uitgeslapen mensen vergelijken abo's

Mobiel.nl: Uitgeslapen mensen vergelijken abo's
  • Online
  • 24 jan 2025 @ 14:02
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

In een meerjarige positioneringscampagne van KesselsKramer schudt Mobiel.nl iedereen wakker om zelf te bepalen welk abonnement bij je past.

Uit eigen onderzoek van Mobiel.nl kwam deze trend al eerder naar voren. Consumenten blijven vaak in hun oude gewoontes hangen of weten simpelweg niet dat ze kunnen besparen door een ander type abonnement te kiezen. Met de campagneboodschap “Laat je niet langer in slaap sussen” in een visuele wereld vol slapende mensen en wandelende bedden, roept Mobiel.nl mensen op om op Mobiel.nl -heel eenvoudig- zelf regie te nemen over hun abonnement.

Lucas van Reeken, directeur Mobiel.nl: ‘Van jong tot oud turen we gemiddeld meer dan 2 uur per dag naar onze telefoon, maar als het over ons telefoonabonnement gaat, sluiten we onze ogen. Dat is zonde.’

De campagne, die het hele jaar draait op TV, in de bioscoop, social video's, display ads, en OOH, is het eerste werk onder de nieuwe positionering waarmee Mobiel.nl in de komende jaren de regie meer bij de consument wil leggen.

Rens de Jonge, Creatief Directeur KesselsKramer: ‘Met ‘Dat bepaal je zelf wel, op Mobiel.nl’ willen we de komende jaren opvallendheden, scheefgroei of andere thema’s binnen de telecom aanstippen, om iedereen te laten zien dat je dat soort dingen ook prima zelf kan bepalen, op Mobiel.nl.’

Credits:

Opdrachtgever: Mobiel.nl

Bureau: KesselsKramer

Productie: Sticky Stuff

Regie: Puck Litaay

Fotografie: Mark Bolk

Muziek: Martijn Ruytinx

 

 

 

 

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken