Partner voor de volgende groeifase
- Bureaus
- 3 feb 2025 @ 15:34
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 3 feb 2025 @ 15:34
- Kel Koenen
Na een uitgebreid pitchtraject heeft Elho, de Tilburgse producent van duurzame design bloempotten en tuinaccessoires, gekozen voor media- en performancebureau Stroom.
Elho heeft een duidelijke missie: bijdragen aan een groenere wereld en consumenten inspireren om samen met hen duurzame keuzes te maken. Het bedrijf produceert bloempotten, plantenbakken, gieters en regentonnen die volledig zijn gemaakt van gerecycled plastic. De producten zijn verkrijgbaar via Elho.nl en diverse tuincentra en woonwinkels in Nederland.
‘Stroom excelleerde in het strategisch denken over onze balans in branding en performance, maar ook in het naadloos verbinden hiervan met onze groeiambities’, vertelt Claudie Godrie, Head of Marketing bij Elho. ‘Hun scherpe inzichten en toekomstgerichte aanpak geven ons de kracht en het vertrouwen om onze positie verder uit te bouwen.’
Ook Matthijs Kloezeman, Client Service Director bij Stroom, is enthousiast over de samenwerking. ‘Het is een voorrecht om samen te werken met een vooruitstrevend merk als Elho. We kijken er enorm naar uit om met energie en enthousiasme bij te dragen aan Elho’s volgende groeifase.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partner voor de volgende groeifase03-02-2025
- Magioni focust op versterking van... 03-02-2025
- Prominent zet service centraal in... 03-02-2025
- Esprix deadline verlengd: Inzenden... 03-02-2025
- Drie vragen aan… Melanie Koning31-01-2025
- Mediahuis verstevigt positie in... 30-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day