Partner voor de volgende groeifase

Partner voor de volgende groeifase
  • Bureaus
  • 3 feb 2025 @ 15:34
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Na een uitgebreid pitchtraject heeft Elho, de Tilburgse producent van duurzame design bloempotten en tuinaccessoires, gekozen voor media- en performancebureau Stroom.

Elho heeft een duidelijke missie: bijdragen aan een groenere wereld en consumenten inspireren om samen met hen duurzame keuzes te maken. Het bedrijf produceert bloempotten, plantenbakken, gieters en regentonnen die volledig zijn gemaakt van gerecycled plastic. De producten zijn verkrijgbaar via Elho.nl en diverse tuincentra en woonwinkels in Nederland.

‘Stroom excelleerde in het strategisch denken over onze balans in branding en performance, maar ook in het naadloos verbinden hiervan met onze groeiambities’, vertelt Claudie Godrie, Head of Marketing bij Elho. ‘Hun scherpe inzichten en toekomstgerichte aanpak geven ons de kracht en het vertrouwen om onze positie verder uit te bouwen.’

Ook Matthijs Kloezeman, Client Service Director bij Stroom, is enthousiast over de samenwerking. ‘Het is een voorrecht om samen te werken met een vooruitstrevend merk als Elho. We kijken er enorm naar uit om met energie en enthousiasme bij te dragen aan Elho’s volgende groeifase.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken