Deep dive in marketing
Wil je weten hoe Thijs van Rossum van Essent naar zijn vak kijkt? In de rubriek CMO in het diepe lees je er alles over. Wat zijn de belangrijkste trends voor 2025? De redactie was aanwezig bij Koffiedik Kijken en sprak Stijn Mentrop van McDonald’s, Bibianne Roetert van Tony’s Chocolonely en Leo Hensen van Odido over trends, uitdagingen en mediakeuzes in 2025. In de rubriek Marketeers op Stelling een debat tussen Ina Oome, Rob Revet, Marc van Eck, Mariëlle Krouwel, Menno Dings, Samantha Korenhof, Vita Kovalenko, Miranda Smit en Kim van der Velden over de impact van social media. Is er sprake van een overdosis aan content en hoe kunnen we ervoor zorgen dat social media een positieve bijdrage levert aan onze maatschappij? In de 33e aflevering van The Art of Positioning bespreken Trudelies van der Poel en Marc Oosterhout de teloorgang van Nike.
Verder in deze editie:
●In de 18e aflevering van de rubriek Marketingaffairs licht Julian Stevense de meerwaarde van marketing toe.
●Joost Verhoeven en Mary Hoogerbrugge van Swocc in dialoog met elkaar.
●In de rubriek De Campagnes Vincent van Gogh in Het Noordbrabants Museum.
●In de 1e aflevering van Marketingfacts focus een maandelijkse terugblik op de artikelen op Marketingfacts.
●In WTFAQ zet de redactie de Haagsche Passage in het zonnetje.
En verder als altijd de rubrieken Arena en Hachee!
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day