Eisma Media Groep neemt PRINTmatters over

Eisma Media Groep neemt PRINTmatters over
  • Media
  • 3 feb 2025 @ 18:13
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Tijdschriften

Eisma Media Groep heeft per 3 februari, met terugwerkende kracht vanaf 1 januari, het vakmerk PRINTmatters overgenomen van ManagementMedia. Dit maakten beide uitgeverijen vandaag bekend.

PRINTmatters is een toonaangevend multimediamerk binnen de grafimedia- en visuele communicatiebranche. Het merk, dat al 108 jaar bestaat, biedt vakinformatie via een tijdschrift, website, nieuwsbrief en het evenement PRINTmatters Vakdag.

Volgens Mike Velleman, directeur-uitgever van ManagementMedia, betekent de overname een nieuwe fase voor PRINTmatters. ‘De afgelopen 25 jaar hebben we met succes PRINTmatters opgebouwd als een leidende titel in de printmedia-industrie. Door de overname door Eisma Media Groep blijft deze kennis behouden en kan het merk verder groeien.’

Egbert van Hes, CEO van Eisma Media Groep, ziet ook sterke synergie met de bestaande uitgaven van Eisma. ‘PRINTmatters past perfect in onze portfolio van vakbladen. Samen met ons merk Sign Benelux bouwen we aan een multimediaal platform, zowel in print als online en met events.’

De acquisitie versterkt het B2B-portfolio van Eisma Media Groep met marktleidende titels in sectoren als bouw, industrie en sport. Het portfolio omvat onder meer Eisma’s Schildersblad, Recycling International, De Paardenkrant en De Voetbaltrainer.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken