Wehkamp en Jantje Beton verlengen samenwerking

Wehkamp en Jantje Beton verlengen samenwerking
  • Sponsoring
  • 24 jan 2025 @ 10:41
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Wehkamp en Jantje Beton slaan opnieuw de handen ineen om veilige speelplekken te creëren voor kinderen in Nederland.

Daartoe hebben Mascha van Werven, directeur van Jantje Beton, en David Thomas, Chief Customer Officer van Wehkamp, een nieuw contract ondertekend voor een jaar verlenging van het succesvolle partnerschap tussen Jantje Beton en Wehkamp. Deze samenwerking is volgens beide partijen ‘niet alleen een grote financiële steun voor het welzijn van kinderen in Nederland, maar laat ook zien hoe bedrijven stappen kunnen zetten in het creëren van maatschappelijk bewustzijn.’

Wehkamp introduceerde in 2023 een vernieuwend retour- en bezorgbeleid om consumenten bewust te maken van de impact van thuisbezorging en retouren. Voor thuisbezorging wordt een euro in rekening gebracht, terwijl bezorging bij een DHL ServicePoint gratis is. Bij iedere bezorging bij een ServicePoint doneert Wehkamp een klein bedrag aan Jantje Beton. In het afgelopen jaar leverde dit beleid een bedrag op van € 133.710,- op voor Jantje Beton.

De samenwerking tussen Wehkamp en Jantje Beton heeft een dubbele impact. Van Werven: ‘Steeds minder kinderen spelen buiten, omdat veilige speelruimte ontbreekt. Dat heeft een grote impact op hun gezondheid en ontwikkeling. Mede dankzij deze samenwerking met Wehkamp kunnen we speelplekken creëren waar kinderen zichzelf kunnen zijn en zorgeloos buiten kunnen spelen. Dat is onmisbaar voor hun toekomst. Daarnaast is het geweldig dat het bezorgen op pakketpunten ervoor zorgt dat er minder bezorgbewegingen in wijken zijn, wat zorgt voor minder verkeer en meer ruimte om te spelen.’

Thomas: ‘Bij Wehkamp geloven we in de kracht van samenwerking met goede doelen die passen bij het welzijn van onze klanten en hun gezinnen. Samen bundelen we onze krachten met Jantje Beton om kinderen in Nederland meer kansen te geven om buiten te spelen en zich gezond te ontwikkelen.’

Mede dankzij de financiële steun van Wehkamp kan Jantje Beton meer veilige speelplekken creëren waar kinderen zich fysiek, mentaal en sociaal kunnen ontwikkelen.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken