[NMD 2021] Thomas Barta – Is de marketeer te vertrouwen? (2)

[NMD 2021] Thomas Barta – Is de marketeer te vertrouwen? (2)
  • B2b
  • 21 jul 2021 @ 16:29
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Evenement

Op 9 september spreekt Thomas Barta als keynote op de Nima Marketing Day over marketingleiderschap. In deze serie bespreken we verschillende onderwerpen van zijn masterclass. Aflevering 2 gaat over het vertrouwen in de marketeer.

In de video stelt Thomas Barta allereerst dat het vertrouwen van iemand niet zo makkelijk is. De vragen die hij stelt gaan over het werk van afgelopen week en of het profijt heeft opgeleverd voor de toekomst? Wat gaat het opleveren? Heb je gedacht aan je toekomstige klanten? Hij stelt dat het voor de meeste werknemers makkelijk rond de 80 tot 90% van de tijd is, omdat innovatie technologie en marketing allemaal over die toekomst gaan.

Maar stelt Barta dan: Wat denken mensen als iemand zegt dat hij jou de toekomst kan vertellen? Dan vertrouwen ze hem niet meer, en waarom zouden ze ook? Als je over de toekomst praat met naast je de cijfers van vorige week, zal alles wat je zegt minder betrouwbaar klinken. ‘Wees niet boos dat je niet betrouwbaar wordt genoemd, maar accepteer het en win het vertrouwen’, aldus Barta.

Wil je Thomas Barta zien spreken op de Nima Marketing Day? Klik hier voor tickets. Wil je zijn complete masterclass volgen klik dan hier.



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken