[NMD 2021] Thomas Barta – Is de marketeer te vertrouwen? (2)
- 21 jul 2021 @ 16:29
- Ryan Baij
Op 9 september spreekt Thomas Barta als keynote op de Nima Marketing Day over marketingleiderschap. In deze serie bespreken we verschillende onderwerpen van zijn masterclass. Aflevering 2 gaat over het vertrouwen in de marketeer.
In de video stelt Thomas Barta allereerst dat het vertrouwen van iemand niet zo makkelijk is. De vragen die hij stelt gaan over het werk van afgelopen week en of het profijt heeft opgeleverd voor de toekomst? Wat gaat het opleveren? Heb je gedacht aan je toekomstige klanten? Hij stelt dat het voor de meeste werknemers makkelijk rond de 80 tot 90% van de tijd is, omdat innovatie technologie en marketing allemaal over die toekomst gaan.
Maar stelt Barta dan: Wat denken mensen als iemand zegt dat hij jou de toekomst kan vertellen? Dan vertrouwen ze hem niet meer, en waarom zouden ze ook? Als je over de toekomst praat met naast je de cijfers van vorige week, zal alles wat je zegt minder betrouwbaar klinken. ‘Wees niet boos dat je niet betrouwbaar wordt genoemd, maar accepteer het en win het vertrouwen’, aldus Barta.
Wil je Thomas Barta zien spreken op de Nima Marketing Day? Klik hier voor tickets. Wil je zijn complete masterclass volgen klik dan hier.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- PIM Trendrapport 2025: Hoe merken... 31-01-2025
- De marketingtransfers van week 4, 202531-01-2025
- Marketeers worstelen met adoptie... 30-01-2025
- Taalklasse: methode voor betere... 28-01-2025
- Kwart eeuw innovatie en impact in... 27-01-2025
- De marketingtransfers van week 3, 202524-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day