Commerce-agency Melon sluit zich aan bij Dept

Commerce-agency Melon sluit zich aan bij Dept
  • Bureaus
  • 14 dec 2022 @ 14:47
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het ruim 100-koppige team van Melon werkt onder meer voor Under Armour, Nike, vineyard vines en Therabody. Ze sturen de strategie, het ontwerp en de implementatie van commerce-ervaringen aan.

Vanaf vandaag gaat het Melon-team verder als Melon/Dept en blijft het opereren onder leiding van Ryan Nicholson en Carryn Quibell, CFO/COO. Melon, opgericht in 2017, levert naar eigen zeggen ‘commerce-oplossingen door de kracht van Salesforce te maximaliseren.’ Het bedrijf heeft kantoren in Chicago en Atlanta en in Argentinië dat klanten in Latijns-Amerika ondersteunt.

Ryan Nicholson, chief technical operation bij Melon: ‘We zijn dankbaar dat we in Dept een partner hebben gevonden die de internetstandaard voor innovatie en creativiteit zet. Door ons bij hen aan te sluiten kunnen we ons bedrijf laten groeien, onze mogelijkheden uitbreiden en baanbrekende commerce-ervaringen creëren voor merken over de hele wereld.’

Dimi Albers, CEO bij Dept: ‘Het team van Melon is no-nonsense, ervaren en weet hoe je klanten blij maakt, terwijl je ondertussen plezier hebt. Hun expertise is een aanvulling op onze bestaande teams in Amerika, EMEA en APAC. Samen kunnen we onze gezamenlijke capaciteiten verder uitbouwen om klanten te ondersteunen op andere platformen zoals Adobe en Drupal.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken