Raymond Bloem nieuwe creative director bij Han Snel

Raymond Bloem nieuwe creative director bij Han Snel
  • Bureaus
  • 4 jul 2023 @ 08:28
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Raymond Bloem is per 1 juli 2023 gestart als creative director bij Han Snel. Hij zal zich bezighouden met de dagelijkse aansturing van alle creatieve disciplines (van concepting tot design).

Zijn stap van Zigt naar het Utrechtse reclamebureau ziet Bloemm als de logische vervolgstap: ‘Ik verleg mijn focus van creatief effectief naar effectief creatief. Dat lijkt een subtiel verschil, maar het is precies waar mijn creatieve hart nu extra hard van gaat kloppen.’

Wat maakt Raymond zo blij met Han Snel: ‘De drive die je hier overal voelt, die werkt aanstekelijk. Ik ben trots dat ik samen met een gepassioneerd team de verdere koers van dit bureau mag verkennen. Strategie, creatie en media moeten optellen. Dat zorgt voor succes en groei. En dat sluit naadloos aan bij hoe Han Snel altijd al voor effectieve creativiteit is gegaan, voor werk dat werkt, zoals dat hier aan de Keizerstraat heet. Heel veel zin om hier met onze klanten nieuwe stappen in te maken.’

Arthur Hermans, strategy director/partner bij Han Snel, voegt toe: ‘Ray’s persoonlijkheid en bureauervaring zullen ons een creatieve, culturele en constructieve boost geven, ook gericht op een nog intensievere samenwerking met ons zusterbedrijf online marketingbureau Laaiend. Het mag duidelijk zijn, we zijn gewoon superblij met Ray. De toekomst is Bloemrijk.’

Bloem komt van Zigt, waar hij de afgelopen 2,5 jaar de verbindende schakel vormde tussen media, digital performance en creatie. Daarvoor heeft hij zijn eigen bureau gerund en zich als creatief bewezen bij Saatchi & Saatchi, Responsive/Lintas en Nieuwe Oogst. Hij heeft gewerkt voor merken als ElectronicPartner, Daelmans, Jules Destrooper, CEWE, Yellowbrick,  Kangaroos, NBTC Holland Marketing, Nationale-Nederlanden, NH Hotels en VacanceSelect.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken