Jury Warc Awards Europe 2025 bekend
- Algemeen
- 22 nov 2024 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - BuitenlandMarketingAwards
- 22 nov 2024 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
De Warc Awards Europe 2025 in samenwerking met Lions belonen de beste strategische en effectieve marketingideeën die de bedrijfsgroei hebben gestimuleerd. Josefien Olij, Senior Director Global Marketing Communications bij Philips vertegenwoordigt Nederland in de Europese jury.
Christoffer Rönnblad, CMO McDonald's Nordics is juryvoorzitter: ‘Als winnaar van de Warc Grand Prix 2024 weet ik precies wat er nodig is om de hoofdprijs te winnen en ik kijk ernaar uit om samen met de Europese jury de winnaars voor 2025 te kiezen en te laten zien hoe strategisch denken leidt tot effectieve impact voor merken en bedrijven.’
De jury:
Christoffer Rönnblad, CMO McDonald's Nordics is voorzitter
Adebola Olomo, CEO Deefrent voor Ierland
Alina Buzatu, Head of Strategy Cheil Centrade voor Roemenië
Christoph Pietsch, Chief Growth Officer DACH bij Publicis Groupe voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland
Dmitry Zenin, Head of Strategy and Brand Experience bij DDB Prague voor Tsjechië
Emilie Benoit-Vernay, Director EMEA Partnerships bij Shopify voor Frankrijk
Jay Richards, CEO Imagen Insights voor het VK
Johannes Seidl, Global Head of Advertising Partnerships bij Red Bull voor Oostenrijk
Jose 'Pepe' Gorbea, Global Head of Brands & Sustainability Innovation bij HP en co-Founder of StoryMaking 4 Good voor Spanje
Josefien Olij, Senior Director Global Marketing Communications bij Philips voor Nederland
Niño Gupana, Global Creative Specialist bij Our Lego Agency van The Lego Group voor Denemarken
Stephanie Leix, Head of Creative and Media bij Kantar voor Italië
Talitha Rutten, Global Client Partner bij Meta voor Zwitserland.
Grands Prix
De Europese competitie is onderdeel van de Global Warc Awards en de jury reikt gouden, zilveren en bronzen onderscheidingen uit in twaalf categorieën: Brand Purpose, Business-to-Business, Cultural Impact, Customer Experience, Instant Impact, Long-term Growth, Channel Integration, Channel Pioneer, Partnerships & Sponsorships, Path to Purchase, Use of Data, and Strategic Thinking. De juryvoorzitters van alle regionale prijzen - Azië-Pacific, Europa, het Midden-Oosten en Afrika, Latijns-Amerika en Noord-Amerika – kiezen vervolgens de Grands Prix uit alle gouden regionale winnaars.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 7 vragen aan Jojanneke Meewis van ASML over employer branding:...
- DOSSIER DATABASED MARKETING Marketeers op stelling
- “Do Tell" winnaar PIM Marketingliteratuurprijs 2024
- [column] Cringe of cool?
- ACM start waarschuwingscampagne tegen betaalde opzegdiensten
- Gluren door het sleutelgat naar nieuw festival
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events