Tony's lanceert campagne 'Strooi goed'

Tony's lanceert campagne 'Strooi goed'
  • Food-en-retail
  • 27 nov 2024 @ 08:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MVOCampagnes

Met een nationale wildplakcampagne doet Tony’s een oproep tijdens Sint: Strooi goed. Vanzelfsprekend zit de slaafvrije chocolade bij de juiste worp, maar ook in de OOH-campagne zelf.

De boodschap is volgens de makers: 'deel en geniet van Sint-chocolade waar boeren ook van meeprofiteren. Zo maken we samen een einde aan uitbuiting in cacao.'

Met de nationale campagne spoort Tony om naast goed te strooien consumenten ook aan om Tony’s verhaal te delen. 'Naast strooien met Tony’s letterrepen kan dat goed strooien ook met de chocoladeletters van Tony’s Open Chain’s missiepartners Delicata, Hema en Jumbo, die ook gemaakt zijn van verantwoorde cacao.'

De ‘Strooi Goed’-campagne is vanaf deze week over heel Nederland te zien en bestaat uit: een nationale wildplak-campagne, twee murals in Amsterdam, displays in de supermarkt en een grote online-campagne. Op verschillende locaties in Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam worden ook posters opgehangen met Tony’s letterrepen erop geplakt, om chocofans op een smakelijke manier een extra handje te helpen met het ‘goed strooien’. De komende twee weken worden ze volgens het merk dagelijks aangevuld.  

Tony’s strijdt al jaren om onrecht in de keten te stoppen, schrijven de makers.
(PvWK | beeld: TC)

Credits

concept - Persuade

artwork - Tony’s Chocolonely

wildplakken - Stadsbehang

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken