[mediabazen] MAGNA GLOBAL: Aschwin de Bruijn
- Bureaus
- 26 nov 2024 @ 08:24
- Link
-
IPG Mediabrands
- Geen tag
- 26 nov 2024 @ 08:24
- IPG Mediabrands
Ik ben er graag vroeg bij. Als ik opsta, ja een ochtendmens, bij de lancering van nieuwe muziek van mijn favoriete DJ’s en op werkvlak. Toen digitalisatie een vlucht nam, ben ik gestart bij Zonnet, waar het heerlijk pionieren was qua commerciële exploitatie.
Inmiddels ben ik van verkoop naar inkoop gegaan en zit ik twaalf jaar bij Mediabrands. Vanuit mijn digitale achtergrond gaat mijn hart het snelst kloppen van digitalisering van traditionele mediumtypes. Uiteindelijk wordt - bijna - alles digitaal. Het is dan ook niet de vraag óf maar wannéér CPM de nieuwe currency wordt. Televisie is daarmee verworden tot de aanduiding van hardware; nu praten we over total video. Audio is een verzamelnaam voor lineaire radio, digitale audio en podcasting. Out-of-home heeft een omzetverdeling waarbij 60 procent afkomstig is van digitale objecten. Om mee te gaan in de veranderende markt, hebben we onlangs onze organisatiestructuur aangepast.
Nu geef ik leiding aan het zogenoemde investmentteam. Onze primaire verantwoordelijkheid is het onderhandelen van de beste condities met mediapartners voor alle klanten van Mediabrands. Dat doen we scherp, met respect en vanuit een langetermijnvisie. Hiermee komen we niet altijd uit op de laagste prijs, wel de béste prijs. Ik geloof heilig in de quote van Warren Buffet: ‘Price is what you pay, value is what you get.’ De manieren waarop we media plannen, inkopen, targetten, meten en optimaliseren, zijn significant veranderd. Dit vertellende, hoop ik dat ik er vroeg genoeg bij ben om een zaadje te planten bij bedrijven die newbusinesspitches uitschrijven. Kies voor waarde, niet voor weinig.
Aschwin de Bruijn
Managing Director Magna & Head of Contracting Mediabrands
MAGNA GLOBAL is onderdeel van IPG Mediabrands
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Better Places lanceert online campagne voor duurzaam reizen
- Tumult rond nieuwe Jaguar-campagne
- Eindejaarscampagne Nationale Postcode Loterij: zingende...
- Pearle focust op jongeren in nieuwe campagne
- Bewustwordingscampagne moet begrip kweken voor post-covid
- Women Inc. lanceert vervolgcampagne op Bloed, Zweet en Tranen
Laatste Nieuws
- [mediabazen] MAGNA GLOBAL: Aschwin... 26-11-2024
- Tumult rond nieuwe Jaguar-campagne25-11-2024
- Eindejaarscampagne Nationale... 22-11-2024
- Sport for Good Team Challenge voor... 22-11-2024
- Women Inc. lanceert vervolgcampagne... 20-11-2024
- Gamma komt met Eerste Hulp Bij... 19-11-2024