Team Gullit verlengt samenwerking met Philips OneBlade

Team Gullit verlengt samenwerking met Philips OneBlade
  • Sponsoring
  • 5 nov 2024 @ 13:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Philips OneBlade en Team Gullit verlengen de sinds 2022 lopende samenwerking. Met de verlenging willen beide merken impact maken binnen de gaming-community. Philips wil met evenementen en content laten zien wat de tool voor hen kan betekenen.

De toetreding van Philips tot de esportswereld werd kracht bijgezet door het Philips OneBlade-logo op de teamshirts van Team Gullit, versterkt door socialmediacampagnes, contentcreatie en in-game branding in de populaire games FIFA en EA FC. Tijdens de samenwerking werden evenementen georganiseerd zoals de Team Gullit’s Clash, een online toernooi waarin acht van de beste Nederlandse spelers de strijd met elkaar aangingen; de Gullit’s OneBlade EK Poule; en de YouTube-serie OneBlade Icons, waarin acht deelnemers een week lang leefden als professionele gamers en streden om de prijzen.

Basis voor succes
‘Goed voor jezelf zorgen vormt de basis voor succes – zowel op het virtuele veld als in het dagelijks leven, aldus Ruud Gullit, Ballon d'Or-winnaar en ambassadeur van Team Gullit. ’Met Philips OneBlade laten we jonge spelers zien dat zelfverzorging, van gezondheid tot stijl, essentieel is om het beste uit jezelf te halen. Ik ben trots om deze samenwerking voor het derde jaar voort te zetten en onze spelers te inspireren om op alle vlakken scherp te blijven.’

Maarten Sonneveld, Head of Team Gullit, licht toe: ‘Het partnerschap met Philips OneBlade is de afgelopen twee jaar buitengewoon succesvol gebleken. Samen hebben we unieke ervaringen en content ontwikkeld, waarmee we wereldwijd miljoenen fans hebben bereikt. Uiteraard was het winnen van het WK FIFA een absoluut hoogtepunt van de samenwerking. Met deze verlenging kijken we ernaar uit om onze fans opnieuw te inspireren en samen met Philips OneBlade nieuwe successen te behalen.’

Rhoxane Zois, Marketing Manager bij Philips Benelux, verklaart: ‘De samenwerking met Team Gullit is een fantastische reis geweest. We zijn ontzettend tevreden met dit partnerschap, omdat Team Gullit, net als Philips OneBlade, zelfexpressie en authenticiteit centraal stelt. Voor veel esporters is het ontdekken van hun persoonlijke stijl, inclusief scheren, een nieuwe ervaring. Sterke rolmodellen zoals Ruud Gullit spelen een essentiële rol in het inspireren van jong volwassenen om hun eigen identiteit en stijl te omarmen. Met Philips OneBlade willen we niet alleen de spelers van Team Gullit, maar ook jongeren binnen de community helpen hun unieke stijl te ontdekken en hun zelfvertrouwen te versterken.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken