Vernieuwde website Jägermeister mikt op jonger publiek

Vernieuwde website Jägermeister mikt op jonger publiek
  • Bureaus
  • 18 sep 2024 @ 13:03
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Jägermeister lanceert haar wereldwijde merkwebsite opnieuw, met nieuwe technologie en andere visuele uitstraling. Andere lokale Jägermeister-sites volgen in de komende weken, waaronder die van het VK, de VS, Duitsland en Oostenrijk.

Tegen het einde van 2025 zullen meer dan 18 landenwebsites worden gemigreerd naar het zogenaamde 'Nieuwe Digitale Thuis' van het merk. Dit is een website die merkcontent, e-shop en loyaliteitselementen combineert. Het 'Nieuwe Digitale Thuis' van de kruidenlikeur werd in 2023 gelanceerd. Het portal is al in gebruik in Duitsland en Tsjechië.

Jägermeister is een partnerschap aangegaan met bureau Dept om de identiteit van het merk te behouden en tegelijkertijd de gebruikerservaring te verbeteren. Tegelijkertijd wordt de look & feel aangepast aan de recent herziene Brand Visual Identity (BVI) van Jägermeister. Deze wordt geïmplementeerd om een jonger publiek te trekken.

‘We willen de Jägermeister-doelgroep de beste gebruikerservaring bieden. Onze nieuwe BVI kan nu gemakkelijk worden uitgerold op de website van elk land, zodat we wereldwijd een consistente digitale merkidentiteit kunnen garanderen en een nieuw digitaal thuis kunnen creëren voor ons 'beste avonden'-merk’, aldus Susanne Wehr, Global Teamlead Website & eCommerce bij Mast-Jägermeister SE.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken