Gassan verlengt samenwerking met Goeiezaak en Elevate Digital

- Bureaus
- 28 feb 2025 @ 15:18
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 28 feb 2025 @ 15:18
- Kel Koenen
Luxe juweliershuis Gassan zet zijn digitale transformatie voort en verlengt de samenwerking met online marketingbureaus Goeiezaak en Elevate Digital met twee jaar. De vernieuwde samenwerking richt zich op het inspelen op veranderend consumentengedrag en het versterken van de internationale positie van Gassan, met name op de Aziatische markt.
De afgelopen drie jaar hebben Goeiezaak en Elevate Digital bijgedragen aan de online groei van Gassan. Door middel van creatieve campagnes en datagedreven strategieën werd de merkbekendheid vergroot en werden zowel traditionele luxekopers als jongere doelgroepen, bijvoorbeeld via submerk Gigi by Gassan, effectief bereikt.
Een gerichte focus op internationale expansie, met specifieke aandacht voor de Aziatische markt, speelde hierin een cruciale rol. Dankzij flexibele campagnes, afgestemd op lokale marktdynamieken, wist Gassan in het afgelopen jaar 12% boven de gestelde online conversiedoelstellingen te presteren.
Gassan ziet de samenwerking met Goeiezaak en Elevate Digital als een strategische pijler in haar digitale transformatie. ‘Deze samenwerking stelt ons in staat om voortdurend in te spelen op veranderende klantbehoeften en marktdynamieken’, zegt David Bijlsma, Chief Commercial Officer van Gassan. ‘Door innovatie en maatwerk te combineren, versterken we onze online aanwezigheid en vergroten we onze zichtbaarheid wereldwijd.’
Met de verlenging van de samenwerking blijft internationale groei een speerpunt. De Aziatische markt, waar de vraag naar luxeproducten toeneemt, krijgt daarbij extra aandacht. Door campagnes zorgvuldig af te stemmen op lokale culturele voorkeuren en nuances, wil Gassan zich op een authentieke manier positioneren en een sterkere relatie opbouwen met haar internationale klantenkring.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Optimel introduceert nieuwe Probiotica-lijn met uitgebreide...
- 'Pareer misleidende reclame met een kogelvis'
- Simyo lanceert nieuwe campagne 'Op die fiets!'
- Motilayo Williams over haar favoriete Esprix winnaar aller...
- Porsche en Dentsu Creative introduceren ‘Date Jezelf’: tijd...
- Ieder kind met kanker verdient een boodschap uit het hart
Laatste Nieuws
- Zeeman maakt reclame voor andermans... 03-03-2025
- ING lanceert nieuwe merkcampagne03-03-2025
- Viaplay kiest voor Did Another Thing... 03-03-2025
- Ieder kind met kanker verdient een... 28-02-2025
- Gassan verlengt samenwerking met... 28-02-2025
- Robijn breidt samenwerking met... 27-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day