Simyo lanceert nieuwe campagne 'Op die fiets!'

Simyo lanceert nieuwe campagne 'Op die fiets!'
  • Bureaus
  • 18 feb 2025 @ 11:00
  • Link
  • Tamara de Vos
    Tamara de Vos

    Allround redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Simyo, de mobiele provider, heeft een nieuwe campagne gelanceerd binnen het bekende thema 'Waarom duur doen?'. De campagne, ontwikkeld en geproduceerd door Joe Public Amsterdam, toont hoe ‘slimme’ keuzes kunnen leiden tot besparingen.

In de nieuwste campagnefilm volgt de kijker opnieuw het vaste stel dat bewust omgaat met hun uitgaven. Ditmaal besluiten ze fanatiek aan indoor cycling te beginnen, totdat ze de prijs van de sportschool ontdekken. Hun oplossing? Gewoon buiten fietsen. Ook deze keer is de boodschap: waarom duur doen als het slimmer kan? Deze filosofie past Simyo ook toe op telecomdiensten.

De nieuwe campagne is vanaf nu online te bekijken.

Credits:

Verantwoordelijk bij Simyo: Tara Van Klooster, Suzanne Huybrechts, Bart van den Berg
Bureau: Joe Public Amsterdam
  o Creatieve directie: Mats Wilke, Marcel Hartog
  o Creatie: Rien Palland, Otis Fulst
  o Strategie: Thecla Schaeffer
  o Account: Jolies van Rijn, Maaike van ’t Klooster
Productie: Joe Public Shoot
  o Bureauproducer: Dylan Driessen, Lotte de Rooij
  o Producer: Fiona Jacob
  o Regie: Henk Loorbach
  o Director of Photography: Bas Andries
  o Muziek & Sound Design: Merlijn Snitker
  o Edit: Gert-Willem Visser (Ronnie)
  o Online: Ton Habraken
  o Grading: Ruben Labree



Tamara de Vos

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken