a.s.r. hoofdsponsor Avond4daagse voor 4 jaar

a.s.r. hoofdsponsor Avond4daagse voor 4 jaar
  • Sponsoring
  • 6 feb 2025 @ 13:40
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

a.s.r. en Koninklijke Wandelbond Nederland (KWbN) gaan een partnership aan. Vanaf 2025 is a.s.r. de officiële hoofdsponsor van de Avond4daagse.

Het doel van deze samenwerking is om het lokale karakter van de Avond4daagse in de komende jaren te versterken en zo nog meer kinderen en ouders aan het wandelen te brengen. Het partnership wordt aangegaan voor vier jaar.

De Avond4daagse is volgens de organisatie 'een typisch Nederlands fenomeen.' Traditiegetrouw nemen al tientallen jaren kinderen en hun ouders deel aan dit lokale wandelevenement. Elk jaar trekken honderdduizenden kinderen, begeleid door ouders/verzorgers, opa’s en oma’s en vrijwilligers, door hun eigen stad, dorp of wijk om samen te wandelen.

Hella de Weger, brand & marketing communications director bij a.s.r.: ‘Wij zijn trots om onze naam te verbinden aan deze prachtige traditie. De Avond4daagse staat voor wat wij belangrijk vinden: samen in beweging komen, gezondheid voor iedereen en inclusie, ook op lokaal niveau. We stimuleren wandelen dan ook al langere tijd via a.s.r. Vitality. Met onze steun aan de Wandelbond willen we bijdragen aan het versterken van de lokale organisatie van de Avond4daagse en het enthousiasme voor wandelen, als laagdrempelige manier van bewegen, vergroten.’

‘Het unieke aan de Avond4daagse is dat het mensen op lokaal niveau samenbrengt,’ zegt Gijs Janssen, directeur-bestuurder van KWbN. ‘In elke buurt en in elk dorp zien we vrijwilligers, ouders en kinderen samenwerken om er een feest van te maken. Met de steun van a.s.r. willen we deze traditie niet alleen in ere houden, maar ook versterken en nóg meer kinderen enthousiast maken om mee te doen.’

Foto: Raphael Drent. Op 5 februari werd het partnership tussen KWbN en a.s.r. op het a.s.r.-kantoor in Utrecht ondertekend door Hella de Weger, Brand & Marketingcommunications Director a.s.r., Boudewijn van Uden, directeur communicatie a.s.r., en Gijs Janssen, directeur-bestuurder KWbN.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken