‘How To Win an Award’: experts delen geheimen

‘How To Win an Award’: experts delen geheimen
  • B2b
  • 25 feb 2025 @ 17:46
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Orange Lions, Agency Engines en the FINCH factor organiseren op donderdag 27 maart het event 'How To Win an Award' in het Tony’s Chocolonely Office Amsterdam. Creatieven en marketeers krijgen tijdens deze bijeenkomst inzicht in de succesfactoren van prijswinnende campagnes bij awards zoals Cannes Lions, ADCN, The One Show en Effie Awards.

Topsprekers uit de industrie, waaronder Eduardo Marques (Publicis Groupe), Jouke Vuurmans (Monks), Sadira Furlow (Tony’s Chocolonely) en Tanya Ponomareva (180 Global), delen hun expertise in een paneldiscussie. Zij gaan in op wat een inzending onderscheidt, hoe storytelling impact maakt en welke strategieën de winkansen vergroten. Het panel wordt gemodereerd door Kerrie Finch (the FINCH factor), met Bert Hagendoorn (Agency Engines) als gastheer.

Het initiatief ontstond vanuit veelgestelde vragen over het winnen van creatieve prijzen. ‘Daarom hebben we besloten een (mogelijk terugkerend) event te organiseren en succesvolle vakgenoten uit te nodigen om hun kennis te delen’, aldus Kerrie Finch, tevens Cannes Lions-representant voor Nederland.

How To Win an Award start om 15.30 uur en eindigt met een netwerkborrel om 19.00 uur. Tickets (€15) zijn verkrijgbaar via Eventbrite.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken