‘How To Win an Award’: experts delen geheimen

- B2b
- 25 feb 2025 @ 17:46
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 25 feb 2025 @ 17:46
- Kel Koenen
Orange Lions, Agency Engines en the FINCH factor organiseren op donderdag 27 maart het event 'How To Win an Award' in het Tony’s Chocolonely Office Amsterdam. Creatieven en marketeers krijgen tijdens deze bijeenkomst inzicht in de succesfactoren van prijswinnende campagnes bij awards zoals Cannes Lions, ADCN, The One Show en Effie Awards.
Topsprekers uit de industrie, waaronder Eduardo Marques (Publicis Groupe), Jouke Vuurmans (Monks), Sadira Furlow (Tony’s Chocolonely) en Tanya Ponomareva (180 Global), delen hun expertise in een paneldiscussie. Zij gaan in op wat een inzending onderscheidt, hoe storytelling impact maakt en welke strategieën de winkansen vergroten. Het panel wordt gemodereerd door Kerrie Finch (the FINCH factor), met Bert Hagendoorn (Agency Engines) als gastheer.
Het initiatief ontstond vanuit veelgestelde vragen over het winnen van creatieve prijzen. ‘Daarom hebben we besloten een (mogelijk terugkerend) event te organiseren en succesvolle vakgenoten uit te nodigen om hun kennis te delen’, aldus Kerrie Finch, tevens Cannes Lions-representant voor Nederland.
How To Win an Award start om 15.30 uur en eindigt met een netwerkborrel om 19.00 uur. Tickets (€15) zijn verkrijgbaar via Eventbrite.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 6, 2025
- 3MO breidt mediaconsultancy uit met digitale media review
- De marketingtransfers van week 7, 2025
- Column Embedded creativity: iedereen is (wordt) creatief
- Qualifio en Actito versterken strategische samenwerking
- Programma CreativeNL SXSW 2025: focus op kansen en bedreigingen
Laatste Nieuws
- ‘How To Win an Award’: experts delen... 25-02-2025
- ShowHeroes lanceert... 25-02-2025
- De marketingtransfers van week 7, 202521-02-2025
- Programma CreativeNL SXSW 2025:... 21-02-2025
- Qualifio en Actito versterken... 20-02-2025
- De marketingtransfers van week 6, 202514-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day