Suzanne de Bakker

Suzanne de Bakker
Werkt bij: Universiteit van Amsterdam
Functie: docent Master Corporate Communicatie

Biografie Ik ben van origine wetenschapper en kijk naar de wereld met een analytische blik. De wereld waar ik tegenwoordig als professional graag in vertoef is de wereld van content marketing, branded content, en crossmediaal denken en doen.

Sinds 2009 verspreid ik als zzp-er mijn kennis en kunde op deze gebieden. Dit doe ik als onderzoeker, adviseur, spreker en docent. De combinatie van mijn kennis over wetenschappelijke theorieen en inzicht in de complexe dagelijkse praktijk van organisaties en merken staat hierbij centraal.

Momenteel ben ik verbonden aan de Customer Media Council en verantwoordelijk voor customermedia.nl. Daarnaast ben ik docent binnen de Master Corporate Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam.

Dr. Suzanne de Bakker

Twitter: @sdebakker
LinkedIn

Recente artikelen van Suzanne de Bakker

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken