Stage lopen met Derksen en Fellinger

  • Content
  • 7 jan 2019 @ 17:05
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ArbeidsmarktKennissessie

Internetondernemers Marco Derksen en Stephan Fellinger (resp. bekend van o.a. Marketingfacts en SpinAwards) lanceren vandaag dagstage.nl. Via het nieuwe platform kunnen geïnteresseerden letterlijk een dag stage lopen om zodoende kennis te maken met 'bepaalde beroepsbezigheden'.

Dagstage.nl is er voor mensen op de arbeidsmarkt die zich verder willen ontwikkelen en voor organisaties die op een andere manier willen laten zien wat ze in huis hebben. 'Maar het gaat vooral over nieuwsgierigheid naar hoe andere mensen, in verschillende branches, zaken aanpakken én hoe andere organisaties werken', zo laat Fellinger weten op LinkedIn.

Nadat Derksen het afgelopen jaar al was begonnen met het maandelijks een dag stage lopen bij mensen uit zijn netwerk, heeft hij samen met Fellinger deze week het platform gelanceerd.

Wie wil meedoen aan de pilot kan een mailtje sturen aan een van de heren: stephan@dagstage.nl / marco@dagstage.nl.

Ga voor meer informatie naar de website.

Beeld door Gerrit de Jager.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken