Time to Momo verwelkomt Mart Evers als nieuwe CEO

Time to Momo verwelkomt Mart Evers als nieuwe CEO
  • Food-en-retail
  • 6 mrt 2025 @ 10:00
  • Link
  • Imke Walenberg
    Imke Walenberg

    Hoofdredacteur Online
    MarketingTribune
  • Personalia

Time to Momo maakt een nieuwe stap in haar groei: sinds 1 februari 2025 is Mart Evers aangesteld als CEO. Hij volgt Niels Meijssen op, die als mede-oprichter en pionier het bedrijf heeft uitgebouwd tot een gevestigde naam in de reisindustrie. Meijssen blijft als onbetaald steward betrokken en bewaakt de missie: de menselijke maat terugbrengen in reizen.

Van Moonback tot Time to Momo

Mart Evers is geen onbekende binnen het bedrijf. Als mede-oprichter stond hij vanaf het begin aan de basis van Time to Momo, toen het nog onder de naam Moonback opereerde. Hij speelde een sleutelrol in de succesvolle crowdfundingscampagnes en bracht met zijn marketingachtergrond het merk op de kaart. Met zijn benoeming als CEO breekt een nieuwe fase aan, waarin online en offline nog beter samenkomen.

Alles onder één dak

In 2023 en 2024 bracht Time to Momo haar hotelboekingswebsite, mobiele app en papieren reisgidsen samen in één ecosysteem. Hierdoor is het merk nu een compleet platform voor stedentrippers, dat inspiratie en boekingen naadloos combineert. Onder leiding van Mart Evers zal deze synergie verder worden versterkt.

"Mijn passie ligt in het verbinden van mensen met de mooiste steden, of dat nu via een hotelboeking, een reisgids of onze app is. Ik ben ongelooflijk trots om deze volgende fase met ons team te mogen leiden," aldus Evers.

Ook Niels Meijssen kijkt met vertrouwen naar de toekomst: "Time to Momo is nu een gezond bedrijf met een sterke basis. Mart heeft de ervaring en visie om het merk verder te laten groeien."

Groei en innovatie

De komende tijd zet Time to Momo in op drie speerpunten:

  • Optimalisatie van het aanbod: reisgidsen, app en hotelboekingen versterken elkaar nog beter.
  • Innovatie in de app: nog slimmer en persoonlijker inspelen op de wensen van reizigers.
  • Sterkere branding en storytelling: Time to Momo positioneren als dé stedentrip-expert.

 

Imke Walenberg

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken