EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders

EasyToys domineert straatbeeld met  gewaagde adventskalenders
  • Content
  • 24 okt 2024 @ 09:54
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

EasyToys brengt deze week sneak peeks van de inhoud van hun jaarlijkse adventskalender naar de straten van Tilburg, Rotterdam, Zaandam en Leeuwarden. De sneak peeks zijn onderdeel van een campagne om de Adventskalender 2024 onder de aandacht te brengen.

EasyToys heeft hiermee naar eigen zeggen een taboedoorbrekende campagne in het straatbeeld geplaatst. Dave van den Bos, Head of EasyToys Benelux, geeft uitleg: ‘Waar een merk als EasyToys normaal geen producten laat zien in out-of-home-campagnes, is dat met deze mega-adventskalender wel mogelijk. We gaan zelfs nog een stap verder door met schuifvakjes een deel van de inhoud prijs te geven. Hierbij hebben we goed nagedacht over de hoogte van de vakjes.’
De bushokjes en abri’s van deze advents-campagne bieden volwassenen een voorproefje van de spannende verrassingen die de echte EasyToys Adventskalender 2024 biedt. In de vakjes boven schouderhoogte zien passanten afbeeldingen van toys en andere producten uit de jaarlijkse kalender van het erotiekconcern.

De campagne, die in samenwerking met Clear Channel is ontwikkeld, is een vervolg op eerdere op acties in het openbaar. Afgelopen zomer stond de boodschap ‘Volgende halte Uranus’ op bushokjes door het hele land en rond 1 april hingen in honderd leegstaande winkelpanden posters die suggereerden dat daar een EasyToyswinkel zou komen.

‘We hebben bewust nagedacht over een campagne om intieme producten onderdeel van het straatbeeld te maken’, aldus Van den Bos. ‘EasyToys laat al jaren zien dat er geen taboe hoeft te heersen op seksuele gezondheid en dat intieme producten een plaats verdienen in het dagelijks leven. We hopen met deze actie het gesprek op een speelse en natuurlijke manier op gang te brengen.’

De abri’s en bushokjes in zijn tot en met zondag 27 oktober te vinden in Tilburg, Leeuwarden, Rotterdam en Zaandam.

Foto: Abri in Zaandam. Wie wil zien wat er achter de vakjes moet er in eigen persoon heen.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken