Albert Heijn Jan Linders lanceert carnavalscampagne met eigen medailles
- Food-en-retail
- 23 jan 2024 @ 08:27
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EvenementCreatie
- 23 jan 2024 @ 08:27
- Peter van Woensel Kooy
Bij Albert Heijn Jan Linders kunnen klanten vanaf nu sparen voor ‘een opstekertje voor jou’. Als franchiseondernemer van Albert Heijn koestert Jan Linders daarmee haar carnavalstraditie en lanceren zij ook in 2024 weer een carnavalscampagne.
Carnaval zit in het hart
Carnaval & Vastelaovend zit naar eigen zeggen 'in het hart van' Jan Linders. 'Jan Linders draagt de carnavalsvierders in het zuiden een warm hart toe. Denk aan fonkelende lampjes op kleurrijke carnavalsoutfits, de feestelijke prinsenposters die de straten sieren, de levendige sfeer op het plein met de bekende Sjaaláááf, en zelfs aan de ontbijttafel met de iconische carnavalsbordjes.'
Als de vertrouwde supermarkt in het zuiden is Albert Heijn Jan Linders er voor de momenten die er toe doen, juist ook tijdens carnaval, stelt de retailketen. Dit jaar kunnen klanten sparen voor zeven bijzondere 'opstekertjes', medailles eigenlijk met daarop herkenbare karakters, types en complimentjes afgebeeld. Deze opstekertjes zijn niet alleen bedoeld om aan elkaar uit te delen, maar ook om met trots op te spelden. Ware bewaarexemplaren die ieder jaar opnieuw de feestvreugde tijdens carnaval zullen verhogen. De carnavalscampagne geldt exclusief voor Albert Heijn-supermarkten van Jan Linders.
Carnavalslekkernijen
Naast de spaaractie speelt ook het assortiment - als vertrouwd - in op carnaval. Zo zijn bij Albert Heijn Jan Linders onder het ‘Onze Trots Jan Linders’ merk de typische carnavalslekkernijen, zoals Limburgs runderzuurvlees en échte Limburgse vlaaien verkrijgbaar.
Commercial op lokale zenders
De campagne krijgt extra glans met een pakkende commercial, die sinds maandag 22 januari 2024 online staat en op regionale omroepen in het zuiden wordt uitgezonden. Bekende carnavalsgezichten, onder wie LVK-winnaar ‘Pruuf Mar’ en meervoudig Zuid-Nederlands en Brabants kampioen tonpraten Berry Knapen, hebben wederom hun medewerking aan de carnavalscommercial verleend.
Vier weken sparen
Klanten kunnen vanaf nu tot en met zondag 18 februari 2024 sparen voor de opstekertjes. Bij besteding van iedere €30 aan boodschappen ontvangen klanten een opstekertje, zolang de voorraad strekt, voegt de retailer nog vrolijk toe.
(PvWK)
De spaarcollectie
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- LVK
- Pruuf mar
- Albert Heijn Jan Linders
- alaaf
- Berry Knapen
- medialle
- campagne
- inhaker
- carnaval
- carnaval
- medailles
- tonpraten
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Ook moederbedrijf Blokker, Mirage Retail Group vraagt...
- Foodmerken Unox en Zwan verkocht aan Zwanenberg Food Group
- Mora mikt op feestdagen met snackplezier
- Unilever verkoopt merk Conimex aan Finse Paulig
- EK Retail maakt zich op voor 100-jarig bestaan
- Etos lanceert VR-experience tegen december-cadeaustress
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 'Tien procent meer vraag... 19-12-2024
- Mora mikt op feestdagen met... 18-12-2024
- Foodmerken Unox en Zwan verkocht aan... 18-12-2024
- Unilever verkoopt merk Conimex aan... 18-12-2024
- Joyce Bierman (AH) over foodtrends... 16-12-2024
- EK Retail maakt zich op voor... 16-12-2024