Taste of Horecava biedt ruimte aan foodmarketeer

Taste of Horecava biedt ruimte aan foodmarketeer
  • Food-en-retail
  • 8 nov 2024 @ 08:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • EvenementFood

Tijdens de aankomende Horecava 2025 krijgen bezoekers de kans om een aantal van Nederland's meest toonaangevende chefs van dichtbij te ervaren in de exclusieve Chef’s Table setting van Taste of Horecava by Gault&Millau.

Deze Chef’s Table ervaring, onderdeel van Horecava's nieuw gelanceerde concept, wil de vaardigheden van culinaire kopstukken direct naar horecaprofessionals overbrengen door te proeven, leren en inspireren. Foodmarketeers krijgen hiermee een platform om eigen en/of nieuwe merken te presenteren en te laten proeven.

Voor Horecava, de volgende editie vindt plaats begin januari 2025 in de Rai Amsterdam, hebben enkele bekende chefs uit het land hun deelname aan de tafel bevestigd. 'Elk van hen brengt een eigen stijl en expertise, waardoor elke sessie aan de Chef’s Table een unieke culinaire reis wordt', aldus de organisatie:

  • Sven Nijenhuis – Restaurant Ambrozijn
  • Emile van der Staak – De Nieuwe Winkel
  • Peter Paul van den Breemen – Hotel-Restaurant De Echoput
  • Soenil Bahadour – Restaurant De Lindehof en Restaurant Voltaire
  • Yornie van Dijk – Restaurant Basiliek
  • Dorus Floris – Restaurant Showw
  • Iwan Driessen – Restaurant Rijsel

Inspirerende omgeving voor horecaprofessionals
Naast de culinaire ervaring, wil Taste of Horecava een omgeving bieden waar partners, zoals foodmarketeers, en leveranciers in direct contact kunnen komen met het hogere segment van de horecabranche. Rondom de Chef’s Table zijn exclusieve presentaties mogelijk, wat volgens de Rai zorgt voor waardevolle netwerkmogelijkheden en een interactieve beleving voor alle aanwezigen. 'Dit maakt Taste of Horecava by Gault&Millau niet alleen een culinair hoogtepunt, maar ook een inspirerende omgeving voor zakelijke connecties en groei.'|
Meer info staat hier: Horecava.
(PvWK | beeld: Rai)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken