Taste of Horecava biedt ruimte aan foodmarketeer
- Food-en-retail
- 8 nov 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EvenementFood
- 8 nov 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Tijdens de aankomende Horecava 2025 krijgen bezoekers de kans om een aantal van Nederland's meest toonaangevende chefs van dichtbij te ervaren in de exclusieve Chef’s Table setting van Taste of Horecava by Gault&Millau.
Deze Chef’s Table ervaring, onderdeel van Horecava's nieuw gelanceerde concept, wil de vaardigheden van culinaire kopstukken direct naar horecaprofessionals overbrengen door te proeven, leren en inspireren. Foodmarketeers krijgen hiermee een platform om eigen en/of nieuwe merken te presenteren en te laten proeven.
Voor Horecava, de volgende editie vindt plaats begin januari 2025 in de Rai Amsterdam, hebben enkele bekende chefs uit het land hun deelname aan de tafel bevestigd. 'Elk van hen brengt een eigen stijl en expertise, waardoor elke sessie aan de Chef’s Table een unieke culinaire reis wordt', aldus de organisatie:
- Sven Nijenhuis – Restaurant Ambrozijn
- Emile van der Staak – De Nieuwe Winkel
- Peter Paul van den Breemen – Hotel-Restaurant De Echoput
- Soenil Bahadour – Restaurant De Lindehof en Restaurant Voltaire
- Yornie van Dijk – Restaurant Basiliek
- Dorus Floris – Restaurant Showw
- Iwan Driessen – Restaurant Rijsel
Inspirerende omgeving voor horecaprofessionals
Naast de culinaire ervaring, wil Taste of Horecava een omgeving bieden waar partners, zoals foodmarketeers, en leveranciers in direct contact kunnen komen met het hogere segment van de horecabranche. Rondom de Chef’s Table zijn exclusieve presentaties mogelijk, wat volgens de Rai zorgt voor waardevolle netwerkmogelijkheden en een interactieve beleving voor alle aanwezigen. 'Dit maakt Taste of Horecava by Gault&Millau niet alleen een culinair hoogtepunt, maar ook een inspirerende omgeving voor zakelijke connecties en groei.'|
Meer info staat hier: Horecava.
(PvWK | beeld: Rai)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Taste of Horecava
- foodmarketing
- Horecava
- tasting
- food
- introductie
- Gault&Millau
- merk
- keuken
- setting
- event
- Chef’s Table
- Rai
- chef
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Intertoys overgenomen door ToyChamp
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland en België van start
- Jelle Mul (Patagonia): Marketing is uiteindelijk toch het...
- Column Lego: steen voor steen een succesvolle innovator
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary start anti-Black...
- Kerst 2024: Intratuin is er zoals altijd vroeg bij
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Taste of Horecava biedt ruimte... 08-11-2024
- Nieuwe stek Just Eat Takeaway en... 07-11-2024
- Nieuw winkelconcept Bever wil retail... 07-11-2024
- Amal Kamar van Greetz: 'Marketing... 07-11-2024
- Kerst 2024: Intratuin is er zoals... 06-11-2024
- Bijenkorf en Adyen innoveren met... 06-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing