G-Star Raw presenteert Homegrown Denim

G-Star Raw presenteert Homegrown Denim
  • Food-en-retail
  • 31 mei 2024 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CreatieRetail

G-Star Raw presenteert Homegrown Denim, het eerste denimmerk dat met succes katoen in een kas verbouwt, waardoor het minder vervuilend is.

'Dit betreft een wetenschappelijke samenwerking met Wageningen University & Research en Dutch Cotton', legt betrokken ontwerper Christian Borstlap (Part of a Bigger Plan) uit, 'Een zeldzame en unieke kans die creatief directeur Joris Kuijpers is geboden om tegelijkertijd aan verhaal, beeld en muziek te werken. Grote dank aan PiQxels Creative Studio voor de animatie en onze vrienden van Public Audio voor het geluid en het meezingen. Dit zou het begin kunnen zijn van iets goeds.' Ook bedankt Borstlap nadrukkelijk G-Star Raw-marketeers Vanessa Janssen en Gwenda van Vliet. Bekijk het resultaat in het venster hieronder.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken