Auping introduceert nieuwe positionering
- Food-en-retail
- 7 okt 2024 @ 14:23
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 okt 2024 @ 14:23
- Sjaak Hoogkamer
Auping presenteert een nieuwe positionering: 'designed for life'. Hiermee wil het slaapmerk naar eigen zeggen ‘zijn relevantie en waarde voor de consument benadrukken en inspelen op de veranderende behoeften.’
Als aftrap van de herpositionering lanceert Auping de multimediale campagne 'Het Nieuwe Slapen' die met de eerste uitingen de Auping NightAir Technology introduceert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau N=5 en is vanaf deze week te zien.
Met de herpositionering wil Auping zijn onderscheidende waarden en benefits uitdragen en zijn relevantie voor de consument in de huidige drukke samenleving benadrukken.
Dijana Husedinovic, marketing director Koninklijke Auping: ‘Met onze herpositionering spelen we in op de veranderende wereld. 'Designed for life' sluit aan op ons innovatieve karakter, onze inzet voor duurzaamheid en design dat een leven lang meegaat. We zijn er voor het dagelijks leven van vandaag, en met het oog op morgen.’
Het merk gelooft in een nieuwe kijk op slaap, waarin een goede nachtrust niet meer gelijk staat aan het aantal uren dat we in bed liggen, maar ook gaat over de kwaliteit van slaap, wat je doet voordat je naar bed gaat en als je wakker wordt, of je voldoende beweegt en wat je eet.
De 360 graden-campagne bestaat uit tv- en online commercials en social media-uitingen en start vanaf deze week.
De eerste fase binnen de campagne staat in het teken van Het Nieuwe Slapen is Zweven, een knipoog naar de introductie van de NightAir Technology. ‘Een Auping-bed is een waardevolle investering voor je leven. We bewijzen ons al 136 jaar als expert op het gebied van slaap en dat blijven we waarmaken door continu te innoveren,’ aldus Husedinovic.
Credits
Opdrachtgever: Koninklijke Auping
Concept: N=5
Productie: Studio Studio
Fotografie: Janine Sametzky
Media: Zuiver en GroupM
PR en influencermarketing: Coebergh Communicatie & PR
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kinderboekenweek: McDonalds komt opnieuw met boekje bij Happy...
- Frans Bauer rapt voor Uber Eats
- Jumbo verder richting duurzamer voedselsysteem met biologisch
- Consumentenbond Supermarkten oneerlijk over prijsverlagingen
- Levi's lanceert wereldwijde campagne met Beyoncé
- Iglo promoot stoommaaltijden met huiskamerconcert
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Rutger Anema CMO Oot Granola08-10-2024
- Jumbo Foodmarkt Scheveningen geopend07-10-2024
- Auping introduceert nieuwe... 07-10-2024
- Michelin voorziet tien nieuwe... 07-10-2024
- AH start 'Beter in eigen merk en dat... 07-10-2024
- Serviceplan Make Benelux viert... 07-10-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing