Auping introduceert nieuwe positionering

Auping introduceert nieuwe positionering
  • Food-en-retail
  • 7 okt 2024 @ 14:23
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Auping presenteert een nieuwe positionering: 'designed for life'. Hiermee wil het slaapmerk naar eigen zeggen ‘zijn relevantie en waarde voor de consument benadrukken en inspelen op de veranderende behoeften.’

Als aftrap van de herpositionering lanceert Auping de multimediale campagne 'Het Nieuwe Slapen' die met de eerste uitingen de Auping NightAir Technology introduceert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau N=5 en is vanaf deze week te zien.

Met de herpositionering wil Auping zijn onderscheidende waarden en benefits uitdragen en zijn relevantie voor de consument in de huidige drukke samenleving benadrukken.

Dijana Husedinovic, marketing director Koninklijke Auping: ‘Met onze herpositionering spelen we in op de veranderende wereld. 'Designed for life' sluit aan op ons innovatieve karakter, onze inzet voor duurzaamheid en design dat een leven lang meegaat. We zijn er voor het dagelijks leven van vandaag, en met het oog op morgen.’

Het merk gelooft in een nieuwe kijk op slaap, waarin een goede nachtrust niet meer gelijk staat aan het aantal uren dat we in bed liggen, maar ook gaat over de kwaliteit van slaap, wat je doet voordat je naar bed gaat en als je wakker wordt, of je voldoende beweegt en wat je eet.

De 360 graden-campagne bestaat uit tv- en online commercials en social media-uitingen en start vanaf deze week.

De eerste fase binnen de campagne staat in het teken van Het Nieuwe Slapen is Zweven, een knipoog naar de introductie van de NightAir Technology. ‘Een Auping-bed is een waardevolle investering voor je leven. We bewijzen ons al 136 jaar als expert op het gebied van slaap en dat blijven we waarmaken door continu te innoveren,’ aldus Husedinovic.

Credits

Opdrachtgever: Koninklijke Auping

Concept: N=5

Productie: Studio Studio

Fotografie: Janine Sametzky

Media: Zuiver en GroupM

PR en influencermarketing: Coebergh Communicatie & PR



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken