Van den Borne geeft kraamvisite olifantje weg
- Algemeen
- 2 nov 2023 @ 12:59
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 nov 2023 @ 12:59
- Michiel van Zaane
Het Valkenswaardse bedrijf Van den Borne, dat onder meer waterbehandelingssystemen levert, haakt in op de aanstaande geboorte van drie olifantjes in de Beekse Bergen. Via de website maken deelnemers kans op een kraamvisite.
Van den Borne adopteerde eerder dit jaar mannetjesolifant Yambo, die de vader is van de drie kalfjes. Via de website olifants.nl kunnen deelnemers kans maken op een gratis kraamvisite. Zij moeten hiervoor het geboortegewicht van het eerste kalfje raden. De campagne is vanaf 2 november live.
Yambo en moeder Punda verwachten hun eerste kalfje in de komende weken. Daarnaast verwacht Yambo de komende maanden nóg twee Afrikaanse olifantenkalfjes. Ook de dochters van moeder Punda, Pina-Nessi en Bonga zijn namelijk drachtig. Van den Borne zal voor deze aanstaande geboorten de actie opnieuw inzetten.
Yambo en Van den Borne
Van den Borne heeft via Stichting Wildlife de Afrikaanse savanne-olifant ‘Yambo’ geadopteerd in maart van dit jaar. ‘Er is geen enkel ander dier dat zo symbool staat voor ons bedrijf en haar producten als de olifant, met ‘kracht’ en ‘water’ als belangrijkste gemeenschappelijke kernwoorden. Om meer mensen te laten genieten van de kalfjes, maakt Van den Borne het mogelijk om op kraamvisite te komen via deze spraakmakende activatie’, aldus Joris Brans van Van den Borne. ‘Veel mensen zullen het kalfje willen zien, verwachten wij. Samen met Yambo geven we mensen de kans op een gratis kaartje. Deze actie is voor de grootste fans van de olifantjes, vandaar de naam Olifants’, vervolgt Brans.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [column] Adverteerders, laat ons samenwerken
- [column] De meerwaarde van marketing
- Het speelveld verandert – wat is jouw volgende zet als...
- VM Packaging Awards 2025: inschrijven kan nog tot 12 februari
- [onderzoek] Visa: Gen Z verkiest smartphone boven bankpas
- Zomerplanning: 40 procent reizigers kiest voor vroeg boeken
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day