Look-O-Look lanceert 'lollige' campagne

Look-O-Look lanceert 'lollige' campagne
  • Bureaus
  • 12 mei 2021 @ 09:52
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FoodCampagnes

De nieuwe campagne van snoepmerk Look-O-Look draait om de drie letters LOL, ofwel 'laughing out loud'. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau Selmore.

Look-o-Look is onderdeel van moederbedrijf Perfetti Van Melle, waar ook Selmore-klant Klene onder valt. De campagne wordt uitgerold op televisie en online. Voor de tv-commercial werden speciale miniatuursets gebouwd waar de acteurs later zijn ingezet, maar dan net uit verhouding om de wereld nog wonderlijker te maken, aldus het snoepmerk. De videocampagne wordt opgevolgd met losse 'three word stories' op Facebook en Instagram. De stories zijn ingesproken door ‘woordkunstenaar’ Pepijn Lanen.

Eenvoud

Luuk Olde Hengel, group brand manager bij Perfetti Van Melle, zegt: 'Het briljante van deze campagne is de eenvoud. De boodschap kan niet duidelijker: LOL is onlosmakelijk verbonden met Look-O-Look. Met deze campagne openen we onze wereld voor iedereen die wel wat lol in het leven kan gebruiken.'

Jakko Achterberg, creatief partner van Selmore, zegt: 'Snoep is fun, maar Look-o-look is LOL - en dat betekent nog veel meer. Dat verbeelden we in deze nieuwe campagne.'

Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken