Karvan Cévitam zet in op plezier in nieuwe campagne

Karvan Cévitam zet in op plezier in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 9 jul 2024 @ 07:58
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Limonadesiroopproducent Karvan Cévitam wil met zijn nieuwe campagne plezier uitstralen. De vrolijke campagne is de hele zomer te zien op social media en online kanalen.

De oorsprong van het merk is iets minder plezierig. De naam staat voor Karavaan van Vitamine C en vindt zijn oorsprong in 1948. Door de Tweede Wereldoorlog was de aanvoer van vers fruit vanuit Zuid-Europa tijdelijk verstoord. Karvan Cévitam, vandaag de dag onderdeel van Kraft Heinz,  kwam met fruitsiropen als de oplossing voor een dreigend gebrek aan vitamine C onder de Nederlandse bevolking.

De nieuwe campagne moet plezier uitstralen: school is uit, een vrije zonnige middag ligt voor je en alles is mogelijk. Ondersteund door vrolijke muziek is de campagne de hele zomer te zien op online kanalen en social media. Voor deze campagne is het merk in zee gegaan creatie bureau Aanstekelijk.

Credits:
:Marketing Karvan Cévitam: Laurens Noten, Boaz Disselkoen & Jens Peters
Concept & Creatie: Aanstekelijk
Director: Neal Kok
Producer: Marlon van der Strigt
DOP: Richard Spierings
Gaffer: Maarten Rijnbeek
Art: Jurian Vermoolen & Daan Croonenberg
Edit: Bas Burggraaff
VFX supervisor: Gisco Spijkerman
Music: Yellowbloom
Grade: Koert van der Ploeg



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken