Lidl lanceert twee nieuwe campagnes

Lidl lanceert twee nieuwe campagnes
  • Food-en-retail
  • 18 jul 2024 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CreatieMarketing

Lidl zet opnieuw twee merken centraal in haar campagnes, Formil en Kipster. De campagnes, gemaakt in samenwerking met bureau Alfred, zijn van start gegaan.

In de nieuwe merkcampagnes zien we Lidl-fans en hun favoriete product, steeds belicht vanuit het thema 'Ik ga naar Lidl voor...'. Stuk voor stuk vertellen de fans verhalen over merken die bewijzen dat Lidl de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs biedt.  

Ik ga naar Lidl voor... Formil  
'Goedkoop wasmiddel maken kan iedereen. Maar wasmiddel dat goedkoop én ook nog eens de allerbeste is, lukt niet zomaar. Lidl produceert veel producten zelf. Zo blijft de prijs het allerlaagst en blijft de hoogste kwaliteit gewaarborgd. Bekroond door de Consumentenbond, als best getest én als beste koop.'
Bekijk hieronder de eerste TV commercial in het venster hieronder. 

Ik ga naar Lidl voor… het duurzaamste ei ter wereld |
'Lidl houdt van duurzaam. En Kipster ook! Daar eten de kippen voer van brood dat overblijft in Lidl-filialen, wekken ze hun eigen energie op en hebben ze super kipvriendelijke stallen. Zo kunnen de kippen lekker kip zijn. En in alle rust het duurzaamste ei ter wereld leggen. Exclusief verkrijgbaar bij Lidl.'
Klik hier voor de tweede Lidl commercial met Kipster, of bekijk 'm ook hieronder. 

Media inzet 
De campagnes starten maandag 22 juli '24 en worden landelijk uitgerold op onder andere TV, radio, podcast, online, in print, digital out of home, branded content, social en op de winkelvloer, meldt de retailketen.
(PvWK)


Lees hier meer over de derde Kipster stal en de samenwerking met Lidl





Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken