NN verlengt sponsoring NSJ

NN verlengt sponsoring NSJ
  • Sponsoring
  • 12 jul 2024 @ 11:10
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Nationale-Nederlanden (NN) blijft ook de komende drie jaar als hoofd- en naam gevend sponsor verbonden aan het NN North Sea Jazz Festival.

Met deze samenwerking, die in 2018 begon, blijft NN zich als sponsor inspannen om mensen het plezier van livemuziek te laten ervaren.

Het NN North Sea Jazz Festival heeft zich naar eigen zeggen ‘ontwikkeld tot een van de meest prominente jazzfestivals ter wereld.’ Met 15 podia, dertienhonderd musici en bijna 100.000 bezoekers per jaar is het festival een vast item in de agenda van muziekliefhebbers.

Het verlengen van de samenwerking sluit goed aan bij de aangescherpte sponsorstrategie van NN waarbij de focus ligt op het leveren van een relevante bijdrage aan het welzijn van de maatschappij. ‘Naar muziek luisteren is goed voor je. Het geeft energie en ontspanning, maakt je vrolijk en het kan je ontroeren. Met elkaar genieten van livemuziek verbindt en staat ook garant voor een flinke dosis plezier,’ zegt Mariëlle Krouwel, Chief Marketing Officer van NN Group. ‘Met onze support maken we het (mede) mogelijk dat alle bezoekers van het festival een onvergetelijke tijd beleven. Daarom zijn we al jaren partner van het NN North Sea Jazz Festival en we zijn enorm trots dat we onze samenwerking de komende drie jaar voortzetten.’

Jan Willem Luyken, festivaldirecteur NN North Sea Jazz Festival, in een reactie: ‘Fantastisch dat we onze samenwerking hebben verlengd. NN is voor ons sinds 2018 een onmisbare partner waar we heel trots op zijn – niet voor niets onze naam gevend sponsor! Het is geweldig om een partner te hebben die ook begrijpt wat de waarde van livemuziek is. Samen blijven we ons inzetten om van het NN North Sea Jazz Festival elk jaar opnieuw een memorabele festivalervaring te maken, met blijvende herinneringen voor jong en oud.’

Met de support van NN wordt de komende jaren verder ingezet op het vergroten van de beleving rondom het festival. Dit jaar verrijkt NN het NN North Sea Jazz Festival met diverse activiteiten vanuit het overkoepelende thema ‘Maak het onvergetelijk. Onze support heb je’. Naast backstage belevenissen voor gasten van NN kunnen alle festivalbezoekers zelf de spotlight pakken en een professionele foto laten maken die vervolgens op de verschillende schermen in Ahoy wordt getoond. En in samenwerking met NN’s culturele partner Kunstmuseum Den Haag is er een Mondriaan pop-up museum ingericht dat laat zien hoe jazz de bekende kunstenaar heeft geïnspireerd tot het creëren van zijn meesterwerk ‘Victory Boogie Woogie’.

 

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken