Arte: Iedereen is ergens het beste in

Arte: Iedereen is ergens het beste in
  • Bureaus
  • 17 jul 2024 @ 11:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CampagnesMarketing

Arte spreekt kampioenen aan. Alle kampioenen. De voetbalkampioenen, olympisch kampioenen, kampioenen in dans of juist kampioenen in lezen, kikkervisjes opvoeden of kampioen in 1 liter water per dag drinken. Iedereen is wel een kampioen in iets.

Elke zomer stelt de Europese publieke omroep Arte een programma samen onder de noemer 'Summer of...'. Na de Summer of Dreams, Voices en Passion, is het thema van dit jaar Summer of Champions.

'Misschien ben je niet de snelste hardloper of de beste drummer, maar je bent altijd wel ergens het allerbeste in', aldus de zender. Voor het nieuwe televisieprogramma van Arte geeft KesselsKramer deze niche-kampioenen de spotlight die ze verdienen.

De hele zomer lang brengt Arte films en documentaires over kampioenen van allerlei soorten: van Mohammed Ali tot Tina Turner, van Queen tot Tarzan.

Iedereen is ergens het beste in
Je kunt kampioen zijn in veel dingen: zingen, dansen, zwemmen. Maar ook in het doen van een backflip, het vouwen van origami-dieren of het balanceren van een vork op de punt van je tong. Uiteindelijk is iedereen ergens een kampioen in.

Daarom besloot KesselsKramer om de wat minder bekende champions te laten zien. Zoals iemand die thuiswerkt terwijl ze een back bridge maakt en koffie drinkt. Of een meisje dat matchende outfits kan maken voor zichzelf en haar poedel. Deze kampioenen krijgen het podium dat echte kampioenen verdienen.

Gijs van den Berg, creative director KesselsKramer: 'Terwijl deze zomer de ogen gericht zijn op Olympische atleten, Wielerhelden en voetbalkampioenen, vieren we met deze campagne dat iedereen ergens een kampioen in is.'
Bekijk het resultaat in het venster hieronder.
(PvWK)


print uiting voor Arte

Credits
opdrachtgever: Arte
agency: KesselsKramer 
camera: Yorrick van der Gugten
edit & online: Will Judge
music: Sounds by Thomas
sound mix: Posta
grading: De Grot



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken