Venco vreet de Engelsen op
- Bureaus
- 10 jul 2024 @ 07:51
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 10 jul 2024 @ 07:51
- Michiel van Zaane
Dropfabrikant Venco maakt al jaren vele soorten drop, waaronder Engelse drop. In aanloop naar de halve finale wedstrijd van het EK, waarbij Nederland het opneemt tegen Engeland, kwam Venco met de inhaker: "We vreten ze op!"
De inhaker is bedacht door Fightclub. Ariane Houben & Iris Bommer (Venco): ‘Fightclub verraste ons met deze slimme inhaker die perfect past bij het merk Venco. Om het momentum optimaal te benutten, wordt deze inhaker sinds gisteren naast de social kanalen ook ingezet als (D)OOH in meerdere steden in Nederland. We gaan voor de winst!’
Sid van Zijp, Art Director Fightclub: ‘Een simpele inhaker met pit, die verder geen uitleg behoeft, zo hoop je ze altijd in te kunnen koppen. In het design is duidelijk gekozen voor “less is more”, want meer heeft deze uiting ook niet nodig. Heel mooi dat de uiting zo zichtbaar is geworden online, op straat en vanavond op de grootste pleinen in het land.’
Credits:
Opdrachtgever: Venco (Cloetta)
Creative Agency: Fightclub
Mediabureau: Out Of Home Masters
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- RTL maakt overstap naar Dentsu
- The Agent-C introduceert The Agent-Collabs
- Claire Daemen over Adnight 2024: 'wij zijn een spiegel van de...
- Nieuwe campagne Zalando speelt in op universele vraag 'Wat doe...
- Monks nieuw bureau voor interieurspecialist Zuiver
- Campagne Greenflag tegen digitale uitsluiting
Laatste Nieuws
- Nachthypotheeknummer Rabo is hit op... 18-10-2024
- Digital Rockstars Het gevoel van de... 18-10-2024
- Mediabrands en Phase it vragen... 18-10-2024
- TCB plakt mysterieuze ADE-posters 18-10-2024
- Beter Bed lanceert campagne met... 17-10-2024
- Campagne Join for Joy: aandacht voor... 17-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing