SIRE verwelkomt drie nieuwe bestuursleden
- Bureaus
- 27 jan 2025 @ 09:27
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 27 jan 2025 @ 09:27
- Kel Koenen
SIRE heeft haar bestuur versterkt met drie prominente namen uit de Nederlandse marketing- en communicatie-industrie: Yvonne Prins, Eric Kip en Johan van der Zanden. Met hun jarenlange ervaring in de reclame- en mediawereld en bewezen expertise in het ontwikkelen van impactvolle campagnes, worden zij gezien als waardevolle toevoegingen om de ambities van SIRE de komende vier jaar naar een hoger niveau te tillen.
SIRE, dat bekend staat om zijn spraakmakende campagnes over maatschappelijke misstanden, werkt met een bestuur dat bestaat uit professionals uit de Nederlandse communicatie- en mediabranche.
'Met trots heb ik volmondig ‘JA’ gezegd op de kans om als bestuurslid bij SIRE aan de slag te gaan', vertelt Yvonne Prins. 'Het is een club die lef toont, verhalen vertelt die ertoe doen en mensen aan het denken zet – daar zet ik me met heel mijn hart en alle kennis die ik heb voor in.'
Eric Kip: 'Ik geloof in de kracht van communicatie om niet alleen bewustwording te creëren, maar ook om mensen écht in beweging te brengen. Bij SIRE worden maatschappelijke thema's op een moedige en impactvolle manier belicht en ik zie er enorm naar uit om mijn ervaring in te zetten om samen met dit inspirerende team verhalen te vertellen die er écht toe doen.'
Johan van der Zanden voegt daaraan toe: 'Al jarenlang bewonder ik de campagnes van SIRE die op een impactvolle en gedurfde wijze maatschappelijke thema’s aansnijden die meer aandacht verdienen. Ik vind het heel fijn dat ik mijn kennis en ervaring voor SIRE kan inzetten en deel mag uitmaken van een divers en gezellig bestuur.'
Deze bestuursleden zetten zich vier jaar lang belangeloos in om bij te dragen aan campagnes die maatschappelijke thema’s onder de aandacht brengen en verandering teweegbrengen. Lucy van der Helm, directeur van SIRE, is enthousiast over de komst van de nieuwe bestuursleden. 'Wij zijn ontzettend blij dat deze mooie namen zich aan SIRE verbinden. Met hun jarenlange ervaring en knowhow versterken ze het SIRE-bestuur om spraakmakende en effectieve campagnes te realiseren.'
Bestuur SIRE
Monique van den Berg, Senior PR/Comms Consultant Coopr / Freelance
Tanja Bom, Head of Marketing Communications ABN Amro
Ard Bossema, Director Marketing & Strategy EMEA & Americas Grolsch / Asahi Europe & International
Samantha Catsburg, CEO Mediabureau Stroom
Sylvia Coumans, Manager Merk en Marketingcommunicatie PostNL
Marcel Hartog, Creative director Joe Public Amsterdam
Lucas Hulsebos, CEO DVJ Research Group
Eric Kip, Managing Director Wildstone Europe
Diana Matroos, Presentator, journalist, dagvoorzitter, bestuurder
Talisia Misiedjan, Co-owner & Creatief directeur bij A Million Faces
Marc Oosterhout (voorzitter), Brand consultant bij Eastwood - the art of positioning
Yvonne Prins, entrepreneur/former CO-CEO UM NL
Doeke de Steur, CEO & Partner Creative Media Network
Christine Swart, Oprichter & Partner Firma Twist
Jacques Vereecken, Independent creative director
Johan van der Zanden, Directeur Marketing & Communicatie Albert Heijn
Foto (vlnr): Erik Kip, Yvonne Prins en Johan van der Zanden
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ace brengt bureaus samen onder één... 28-01-2025
- Villa for You lanceert eerste... 28-01-2025
- Gamma motiveert Nederland om... 28-01-2025
- ‘Je nieuwe baan is altijd dichtbij’;... 28-01-2025
- [mediabazen] Global Data & Tech:... 28-01-2025
- Drie vragen aan… Frieda Ulsamer de... 28-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day