Nieuwe trends bij Xenos

Nieuwe trends bij Xenos
  • Food-en-retail
  • 30 jan 2025 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

'De nieuwe trends' is een belangrijke troef in de positionering van Xenos. Maar hoe zet je de nieuwe trends van Xenos vol in de spotlight? Jump Retail komt met deze oplossing.

'Door ze allemaal een eigen podium, een eigen naam en eigen looks te geven. En dan op zo’n manier dat je er heel hebberig van wordt', reageert Ernst Jan Smids, 'Wij presenteren het antwoord van Xenos op de zoektocht van de consument naar meer kleur en blijheid in het dagelijkse leven.'

De nieuwe campagne komt tot uitdrukking in compleet nieuwe radiocommercials, online en social middelen, een folder-XL en natuurlijk op de winkelvloer. 'Kortom: snel naar Xenos!'

Xenos is een Nederlandse winkelketen, gespecialiseerd in de verkoop van meer of minder exotische massagoederen. Xenos is opgericht te 's-Hertogenbosch in 1973 als onderdeel van de SHV groep na hun overname van De Gruyter in 1971. Het assortiment werd toen en nog steeds grotendeels gevormd door artikelen artikelen uit China en India werden geïmporteerd. 'Artikelen die nog nergens anders in de winkel lagen en daarmee direct leuk, lekker én anders waren', zegt Xenos hier zelf over. In 1989 nam Blokker Holding de Xenos formule over, sinds 2019 is Xenos onderdeel van de Nieuwgeluk Group.
Bekijk de nieuwe film in het venster hieronder.
(PvWK | beeld: Xenos)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken