Nieuwe trends bij Xenos
- Food-en-retail
- 30 jan 2025 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 30 jan 2025 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
'De nieuwe trends' is een belangrijke troef in de positionering van Xenos. Maar hoe zet je de nieuwe trends van Xenos vol in de spotlight? Jump Retail komt met deze oplossing.
'Door ze allemaal een eigen podium, een eigen naam en eigen looks te geven. En dan op zo’n manier dat je er heel hebberig van wordt', reageert Ernst Jan Smids, 'Wij presenteren het antwoord van Xenos op de zoektocht van de consument naar meer kleur en blijheid in het dagelijkse leven.'
De nieuwe campagne komt tot uitdrukking in compleet nieuwe radiocommercials, online en social middelen, een folder-XL en natuurlijk op de winkelvloer. 'Kortom: snel naar Xenos!'
Xenos is een Nederlandse winkelketen, gespecialiseerd in de verkoop van meer of minder exotische massagoederen. Xenos is opgericht te 's-Hertogenbosch in 1973 als onderdeel van de SHV groep na hun overname van De Gruyter in 1971. Het assortiment werd toen en nog steeds grotendeels gevormd door artikelen artikelen uit China en India werden geïmporteerd. 'Artikelen die nog nergens anders in de winkel lagen en daarmee direct leuk, lekker én anders waren', zegt Xenos hier zelf over. In 1989 nam Blokker Holding de Xenos formule over, sinds 2019 is Xenos onderdeel van de Nieuwgeluk Group.
Bekijk de nieuwe film in het venster hieronder.
(PvWK | beeld: Xenos)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe spaaractie Jumbo speelt in op producten Van Dichtbij
- Jumbo legt na crisisjaar solide basis voor hernieuwde groei
- [onderzoek] 'Beperkt aantal retailers echt onderscheidend'
- Today is Greenday combineert gezond - gewild en betaalbaar
- [column] Van traditie naar transformatie: duurzaamheid in de...
- Pringles lanceert nieuwe campagne in samenwerking met Super...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Netto-omzet van Action tikt in 2024... 30-01-2025
- Nieuwe trends bij Xenos30-01-2025
- Primark lanceert adaptive collectie30-01-2025
- Blokker-franchisenemers naar KlusWijs30-01-2025
- [update] Ceo Ton van Veen verlaat... 29-01-2025
- Blue Band schakelt Gordon Ramsay in... 29-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day