Esprix deadline verlengd: Inzenden kan nog tot 21 februari!

Esprix deadline verlengd: Inzenden kan nog tot 21 februari!
  • Bureaus
  • 3 feb 2025 @ 08:37
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Vanwege de drukte is de deadline voor het inzenden van een jaloersmakende case voor de Esprix Awards verlengd tot vrijdag 21 februari om 17.00 uur stipt.

Na die datum beoordelen 136 juryleden het werk van alle ingezonden cases op creativiteit en aantoonbaar resultaat. Op donderdagavond 15 mei ontvangen de winnende merken en makers uit het vak brons, zilver of goud.

Kenmerkend voor de Esprix is dat het resultaat door de verschillende jury’s net zo zwaar wordt beoordeeld als het creatieve idee. Dus: 50% effectiviteit en 50% creativiteit. De kwaliteit van de strategische route om naar dit resultaat te komen, is hierbij altijd een voorwaarde om een award te kunnen krijgen.

De beste merkenbouwers, strategen, producers en creatieven van Nederland bediscussiëren, beoordelen en belonen het werk van dit jaar. Hun diverse invalshoeken en de senioriteit van deze juryleden maakt de discussie in de jury uniek. Met de inzichten van de juryleden wil de Esprix een inspiratiebron zijn voor het vak. 

Meer informatie? Check www.esprix.nl (insturen kan tot en met 21 februari)

 

 

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken