Hans Anders lanceert nieuwe campagne met André van Duin

Hans Anders lanceert nieuwe campagne met André van Duin
  • Bureaus
  • 10 mrt 2025 @ 09:45
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

Hans Anders lanceert een nieuwe spraakmakende campagne met BN-er André van Duin in de hoofdrol. Met een frisse dosis humor en een heldere actieboodschap laat hij zien waar Hans Anders voor staat.

En dat is volens bureau en klant: topkwaliteit voor een scherpe prijs. De campagne, die op maandag 10 maart 2025 van start gaat, wordt omnichannel ingezet en is te zien op tv, social media en radio, CRM, online en uiteraard ook in de winkels.

Verhalen met een knipoog
Het afgelopen anderhalf jaar heeft Hans Anders zijn bekende merkthema 'Hans. Alleen de prijs is Anders' hervat, die de unieke promoties en de value for money propositie onderstrepen – waar Hans Anders al sinds 1982 voor staat. Deze lijn wordt nu versterkt door nu ook BN'ers in deze verhalen te betrekken. 'We willen duidelijk maken dat bekende Nederlanders, net als iedereen, soms ook gewoon een nieuwe, goede bril nodig hebben. Die vinden ze bij Hans, voor een prijs die echt anders is', zegt Linda van de Wiel, director Marketing & Communications bij Hans Anders. 'Al meer dan 40 jaar maken we brillen, lenzen en hoortoestellen voor iedereen toegankelijk – en daar zijn we trots op.'

Hans Anders: voor iedereen, van heel Nederland
De campagne benadrukt de sterke band die Hans Anders met Nederland heeft. Meer dan 7 miljoen Nederlanders, inclusief vele BN'ers, dragen een bril van Hans Anders. 'Hans Anders
is er voor iedereen – van bekende gezichten tot de gewone man. We zijn een merk van en voor heel Nederland', vervolgt Van De Wiel.

Met een landelijk dekkend winkelnetwerk en unieke promoties staat Hans Anders volgens haar voor kwaliteit en service in oog- en hoorzorg tegen de beste prijzen. Daaronder valt ook de enige échte '3=1', waarbij klanten de tweede én derde complete bril gratis krijgen, inclusief montuur en glazen, ook multifocaal. 
'De aanbiedingen van Hans zijn voor iedereen. Dit wilden we onderstrepen met de keuze voor André, die behalve sympathiek, momenteel zo'n beetje het boegbeeld van Nederlands entertainment is en door alle Nederlanders geliefd en bewonderd wordt', vult Laurens Mauquoi, Chief Digital Officer bij Nexeye, de holding achter Hans Anders, aan.

Creatieve samenwerking
In nauwe samenwerking met de directie en het marketing- en communicatieteam van Hans Anders, heeft het creative branding agency Vengean deze nieuwe campagne ontwikkeld. De regie is in handen van Sjors Baarveld en de fotografie is verzorgd door Ron Gessel. De stem van Hans Anders komt van Birgit Schuurman. Bekijk hier de campagnevideo (live vanaf maandag 10 maart '25, 10 uur): link naar Hans Anders
(PvWK | beeld: Vengean)

credits:
adverteerder: Hans Anders - Laurens Mauquoi en Linda van de Wiel
bureau: Vengean
productie: KXRXT
mediabureau: Initiative Media
sound: Studio Levalo

 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken