Ace & Tate zet volgende stap met nieuwe CEO en focus op eyecare

Ace & Tate zet volgende stap met nieuwe CEO en focus op eyecare
  • Algemeen
  • 4 mrt 2025 @ 11:17
  • Link
  • Imke Walenberg
    Imke Walenberg

    Hoofdredacteur Online
    MarketingTribune
  • Personalia

Ace & Tate slaat een nieuwe weg in met Lex van de Vliet als CEO. Oprichter Mark de Lange legt zijn focus voortaan op de creatieve kant van het merk—de kern van wat Ace & Tate onderscheidend maakt. Met deze verschuiving combineert het brillenmerk zijn creatieve roots met een ambitieuze toekomstvisie op optiek en klantbeleving.

Na elf jaar aan het roer blijft De Lange bepalend voor de merkidentiteit, waarbij hij zich richt op design, customer experience en het bewaken van de Ace & Tate-DNA. Van de Vliet, met een sterke achtergrond in de industrie en een ondernemende mindset, krijgt de taak om het bedrijf naar een nieuwe fase van groei te leiden. De ambitie? Ace & Tate niet alleen bekend maken vanwege de brillen, maar ook om hoogwaardige en gepersonaliseerde oogzorg.

Lex van de Vliet (links) en Mark de Lange

Met inmiddels 85 winkels wil het merk nieuwe standaarden zetten in de optiekwereld. “Mijn focus ligt nu op wat ik het liefste doe: de creatieve en ervaringsgerichte aspecten van Ace & Tate versterken,” aldus De Lange. Van de Vliet vult aan: “We willen dat mensen ons niet alleen zien als hét merk voor stijlvolle brillen, maar ook voor uitmuntende oogzorg. Het is een evolutie, geen revolutie, maar wel een die ervoor zorgt dat Ace & Tate de toon blijft zetten.”

 

Imke Walenberg

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken